Becker Navigation (W204)

Alt vedrørende teknik
Besvar
Dnin
Indlæg: 40
Tilmeldt: 8. nov 2017, 17:18

Becker Navigation (W204)

Indlæg af Dnin »

Min navigation gik ud for et stykke tid siden, skærmen skrev navigations modul ikke tilsluttet. Blev rådet til at skifte batteri. Bestilte et nyt (ikke originalt) på nettet, som kom i dag. Den virker stadig ikke :evil: :evil: . I mellemtiden prøvede jeg at låne en becker fra en anden bil og den virkede fint i min bil. Er Beckeren brændt af, ikke originalt batteri, eller kan kortet være væk på beckeren, være årsagen??
oej
Indlæg: 113
Tilmeldt: 23. sep 2010, 17:45

Re: Becker Navigation (W204)

Indlæg af oej »

Har du prøvet reset knappen på boksen inden ? Min har gjort det samme 3-4 gange på 4 år. Og hver gang har jeg kunnet tage en kuglepen eller ligende og holde reset inde og så kunne den igen. Når du åbner handskerummet kan du se "resetknappen"
Oej
Dnin
Indlæg: 40
Tilmeldt: 8. nov 2017, 17:18

Re: Becker Navigation (W204)

Indlæg af Dnin »

Ja det hjælper desværre ikke med reset :evil:
andersholst
Indlæg: 25
Tilmeldt: 8. jan 2017, 19:11
Geografisk sted: Brønderslev

Re: Becker Navigation (W204)

Indlæg af andersholst »

Min gjorde det samme, modulet i handskerummet skulle blot tages ud og sættes i igen og det virkede..
MB S204, 200 CDI Avantgarde 2013
Dnin
Indlæg: 40
Tilmeldt: 8. nov 2017, 17:18

Re: Becker Navigation (W204)

Indlæg af Dnin »

Det har jeg også prøvet.. inden jeg blev anbefalet et nyt batteri satte jeg den til pcén og lavede nogle opdateringen (fandt aldrig helt ud af hvad der skete). Og hvis jeg nu sætter den til pcén siger becker programmet at der ikke er nogen internetforbindelse. ved ikke om jeg kan have lavet lort i den.. :?: :?:
Besvar