Fyr i W211 udskiftet, underligt problem opstår.

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
olesj
Indlæg: 118
Tilmeldt: 1. sep 2010, 11:44
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Fyr i W211 udskiftet, underligt problem opstår.

Indlæg af olesj »

Hej

Jeg har selv skiftet mit fyr i min W211 originalt til originalt ,men efterfølgende opfører det sig lidt sært.

1.Starter jeg det med Telestart fjernbetjening (Original fjernbetjening)stopper det igen efter få minutter hvor det har været i gang og melder fejl.
Efterfølgende kan jeg så trykke off nogle gange på fjernbetjeningen derefter på on og starte fyret igen hvor det så fortsætter med at varme indtil jeg selv stopper det ?

2. Starter jeg det fra command med et timer hvor jeg kan se en gul diode som giver besked på at der er lagt en tid ind hvornår det skal starte sker der ikke noget ?

3. Starter jeg det på knappen i midterkonsollen kommer en rød diode starter og fyret som det skal derefter kan jeg kan selv stoppe det når jeg vil, ingen problemer her ?


Skal man gøre noget som fortæller computer i bilen at den har fået nyt originalt fyr monteret.
W211 E320 V6 TCdi SC årg 08
http://www.olesj.dk

Med venlig hilsen
Ole Jakobsen
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Fyr i W211 udskiftet, underligt problem opstår.

Indlæg af Alex B J »

Nyt eller brugt fyr du har udbyttet med ?
Hvad har du udskiftet fyr,regulerings ventil osv ?
Umuligt at gætte på fejlen uden en mb tester på
Jeg kan godt udlæse fejlen hvis det er ..
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Brugeravatar
olesj
Indlæg: 118
Tilmeldt: 1. sep 2010, 11:44
Geografisk sted: Helsinge
Kontakt:

Re: Fyr i W211 udskiftet, underligt problem opstår.

Indlæg af olesj »

Alex B J skrev:Nyt eller brugt fyr du har udbyttet med ?
Hvad har du udskiftet fyr,regulerings ventil osv ?
Umuligt at gætte på fejlen uden en mb tester på
Jeg kan godt udlæse fejlen hvis det er ..
Nyt fyr ( 1 stor klump ), ca 2 år gammelt nu intet andet skiftet.

Men en lille ledning der går fra fyr til en ventil måtte jeg desværre selv lave da den blev smidt ud med det gamle fyr, ved ikke om det kan være polvending på denne som kan være problemet.Original ledning var ikke til at få fat i nogle steder desværre så blev samlet af 2 løse stik jeg selv fik fat i.

Hvis du har tid og gider ville det være super med en aftale om udlæsning, jeg har dog en aftale med værksted den 10-12-2017 hvis ikke jeg selv kan fikse det inden :) :)
W211 E320 V6 TCdi SC årg 08
http://www.olesj.dk

Med venlig hilsen
Ole Jakobsen
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: Fyr i W211 udskiftet, underligt problem opstår.

Indlæg af Alex B J »

Har skrevet dig en privat besked !
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Besvar