sorte prikker i instrumentbrættet w211

Alt vedrørende teknik
Besvar
Mercedes5
Indlæg: 18
Tilmeldt: 15. dec 2011, 17:43

sorte prikker i instrumentbrættet w211

Indlæg af Mercedes5 »

Hej
Der kommer flere og flere og større og større sorte prikker i de hvide instrument skiver. Er det dyrt eller besværligt at få skiftet instrumenteringen i sådan en? Og kan det overhovedet lade sig gøre?? Bilen er en w211 e320 facelift
jensen
Indlæg: 781
Tilmeldt: 23. feb 2012, 23:14

Re: sorte prikker i instrumentbrættet w211

Indlæg af jensen »

Jeg tror det er et kendt problem .Du kan tage huset ud af instrumentbord derefter fjerne urene og så se om du kan rense det ellers kan du købe et brugt hus som har kørt færre kilometer og flytte din ure over i
Brugeravatar
Alex B J
Indlæg: 1983
Tilmeldt: 18. jan 2015, 18:47
Geografisk sted: Næstved

Re: sorte prikker i instrumentbrættet w211

Indlæg af Alex B J »

Velkendt sygdom

Find et kombi instrument på eBay eller andet og sikre dig at du ikke har de pletter og at alt plasma belysningen dur
Du skifter hele bagprintet fra dit gamle instrument over i det nye ,da det er parret med bilens ecu mht km stand
Elles kan du kontakte mig så skal jeg guide dig

Pris niveau i dele cirka 800-1000kr
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Mercedes5
Indlæg: 18
Tilmeldt: 15. dec 2011, 17:43

Re: sorte prikker i instrumentbrættet w211

Indlæg af Mercedes5 »

Ok. Tak for svar og tak Alex B J for tilbuddet om guidning :) . Det er altså til at have med at gøre kan jeg forstå, så skal jeg bare have fundet lidt stumper og noget tid. Og godt nytår i Mercedes klubben
Besvar