Pludselig manglende fodlys i W211

Alt vedrørende teknik
Besvar
Bøysen

Pludselig manglende fodlys i W211

Indlæg af Bøysen »

Hej alle gæve Mercedes folk.

Jeg har efter en ombygning/eftermontering af en anden kabine fået det irriterende problem at mit lys nede ved fødderne under instrumentbordet og under sæderne til passagerer bagi er pludselig holdt op med at virke.

Jeg har fået min mekaniker til at tjekke sikringerne i styreenheden i motorrummet men ingen sprunget sikringer der, er der nogen andre steder eller..?

En tester skriver at en løsning er at udskifte styreenheden, men i det st det er en omkostelug affære føler jeg ikke lige for at kaste mig ud i det dom det første.

Det skal lige tilføjes at lyset virkede fint en 4-5 dage efter jeg havde hentet bilen ved Advanced Decoration i Køge som har ombygget kabinen for mig.

Håber nogen af jer skarpe hoveder har en ide/løsning til hvad det kan være.

M.v.h.
Johnny M
Brugeravatar
Alex B J
Geografisk sted: Næstved

Re: Pludselig manglende fodlys i W211

Indlæg af Alex B J »

I sådan et tilfælde hvor du har betalt for at få monteret en anden kabine i din bil skal den da bare ned til dem som har lavet opgaven også må de jo udbedre det ,jeg ville ikke spekulere et sekund på at skulle fejlsøge selv
Iøvrigt har det aldrig været noget særligt avanceret at eftermontere hverken Amg eller fuld justerbare el kabine i w211 det sker med de korrekte net og evt pumpe og strenge til massage og et par klik i xentry
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Besvar