kodning af E200 cdi w212 årgang 2014

Alt vedrørende teknik
Besvar
Peter Haunsoe
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. aug 2017, 19:20

kodning af E200 cdi w212 årgang 2014

Indlæg af Peter Haunsoe »

Hej Alle

Jeg har for ikke så længe siden købt en w212, men savner at man kan lukke bagklap på nøgle, samt åben/ luk af alle vinduer på nøglen, samt måske skilte genkendelse er det noget der kan kodes? og hvem, ja ved godt mercedes måske kan, men deres priser er jeg ikke så gode venner med.
Skriv gerne mail: peterhaunsoe@gmail.com
Hr-Laursen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 16. nov 2015, 20:29

Re: kodning af E200 cdi w212 årgang 2014

Indlæg af Hr-Laursen »

Hej Peter. Så vidt jeg er orienteret kan vores w212 ikke programmeres til at bagklappen kan lukkes med nøglen.
Mht. vinduerne kan du holde hhv. åben/lås knappen nede på din fjernbetjening og pege imod førerdøren samtidigt.

Hvis du får skiltegenkendelse til at virke må du meget gerne give besked om hvordan og hvor du fik det gjort.

Mvh Mark
Peter Haunsoe
Indlæg: 13
Tilmeldt: 11. aug 2017, 19:20

Re: kodning af E200 cdi w212 årgang 2014

Indlæg af Peter Haunsoe »

Hej Mark.

Tak for hjælpen med at nøglen skal pege mod låsen, det virker godt...
jeg havde prøvet med bare at pege mod foruden,som man gør i Skoda..
Havde ellers håbet nogle kunne lave Bagklappen så den kunne lukke på nøglen, men har ikke hørt noget, så håber stadig en på sjælland kan klare den opgave.
ved ikke om man kan programere skilte...

Peter
AzimHaso
Indlæg: 12
Tilmeldt: 15. dec 2013, 22:32

Re: kodning af E200 cdi w212 årgang 2014

Indlæg af AzimHaso »

Peter fang Alex herfra som er fra KBh Han kan kode den mener jeg , med Star tester og developer program er det muligt ;)
Hr-Laursen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 16. nov 2015, 20:29

Re: kodning af E200 cdi w212 årgang 2014

Indlæg af Hr-Laursen »

Hvois det er tilfældet at Alex kan kode disse ting, så har han hermed en ekstra kunde i butikken.

Mvh Mark
BCDK
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. feb 2017, 12:31

Re: kodning af E200 cdi w212 årgang 2014

Indlæg af BCDK »

Hej.

Kig med på Benz-Club DK på fb. Der har der lige kørt diverse tråde med kodning, så bagklappen kan lukkes med nøglen. Der er sågar en video, der viser, at det virker. Der er også henvisninger til diverse, der kan "fixe" det.
Jeg håber, det er ok med administratoren her med henvisningen.

Mht. skiltegenkendelse, i min C200 T Avantgarde virker det i hvert fald uden problemer.

Iflg. den elektroniske instruktionsbog til min bil på http://www4.mercedes-benz.com/manual-ca ... base.shtml
- klik på Bilens computer og visninger
- klik på Visning og betjening
- scroll ned til Hastighedsassistent og videre til Til- og frakobling af hastighedsassistent.
Besvar