Canbus w212 / s212

Alt vedrørende teknik
Besvar
ChristianM
Indlæg: 4
Tilmeldt: 17. mar 2019, 16:10

Canbus w212 / s212

Indlæg af ChristianM »

Hej forum

Så blev det endelig min tur til at køre med stjerne, har købt mig en S212 sydover og hevet den hjem, bileb er fyldt med masse af udstyr, på nær træk, jeg har nu fået fat på et originalt svingbart træk, styreboks, hjælpevanger, ledningsnet til træk ud over det, manglede der så kablet fra styreboks til SAM dette går også til drejeknob i venstre side og til et canbus samlepunkt.

Jeg har no splittet bilen ad for at trække kablerne rundt, canbus ledningerne har jeg ført frem til et samlestik som er i venstre fodbrønd for, problemet opstår så her, stikket passer ikke i fordeleren, har kontaktet MB som bekræfter at kablet er det rigtige :?
Så enten er der forkert stik på (hvilket jeg ikke tror) eller så må der være en anden canbus fordeler et sted inde for ledningen rækkevidde og det er så her mit problem virkelig opstår, jeg kan simpelthen ikke finde noget der ligner en fordeler noget som helst sted.

We der nogen der har en ide til det her, er der andre fordeler i højre side? , findes der canbus fordeler med forskellige typer stik?
Vedhæftede filer
IMG_20190317_181051.jpg
IMG_20190317_181313.jpg
IMG_20190317_181317.jpg
Besvar