5 gear aut W211

Alt vedrørende teknik
K.lund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 28. dec 2017, 16:26

Re: 5 gear aut W211

Indlæg af K.lund »

Forstår jeg dig ret, Lan en fejlplaceret solinoide være årsag til at gearkassen kun vil benytte 1 gear? I dette tilfælde 2 gear. Og en tester ikke vil ændre på det

Jeg sidder med en tanke. Jeg har en gearkasse liggende som aldrig har været åbnet og tænker at tage bundpladen ud og flytte hver enkelt solinoide over i den anden gearkasse en efter en, så jeg 100% sikkerhed ved at de sidder rigtigt. Var det en ide?

Kjeld
E500 årgang 2003
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: 5 gear aut W211

Indlæg af BWJ »

K.lund skrev: 17. jul 2019, 23:26 Forstår jeg dig ret, Lan en fejlplaceret solinoide være årsag til at gearkassen kun vil benytte 1 gear? I dette tilfælde 2 gear. Og en tester ikke vil ændre på det

Jeg sidder med en tanke. Jeg har en gearkasse liggende som aldrig har været åbnet og tænker at tage bundpladen ud og flytte hver enkelt solinoide over i den anden gearkasse en efter en, så jeg 100% sikkerhed ved at de sidder rigtigt. Var det en ide?

Kjeld
Ja, og som du kan se af tidligere sendte har de forskellige ventiler forskellige funktioner selvom de umiddelbart ser ens ud.
Og dit stik sidder selvfølgeligt ordentligt i den nye originale plade, ik ?
ZOOM ZOOM.
K.lund
Indlæg: 30
Tilmeldt: 28. dec 2017, 16:26

Re: 5 gear aut W211

Indlæg af K.lund »

Jo, stikket sidder som det skal og har lige kigget efter om det er tæt og det er det. Så planen idag er at åbne den gamle kasse og pille bundpladen ud og det samme med den monterede gearkasse og flytte solinoider direkte over fra den ene til den anden og krydse fingre for at det virker.
E500 årgang 2003
Besvar