Hej.
Skriver godt nok på en w202 C250.
Jeg kan simpelthen ikke løsne forreste og bagerste gløderør. Jeg tør ikke tage for hårdt fat da jeg er bange for at de knækker. Har hørt at nogen kan bore dem ud?
Kendes her nogen som kan klare det? - jeg bor imellem Viborg og Silkeborg.
M.v.h.
Poul
Gløderør 1&5 sidder fast
Re: Gløderør 1&5 sidder fast
Har du prøvet med WD40? og lad det søbe godt ind
https://www.youtube.com/watch?v=EwQmFHIWQjQ
https://www.youtube.com/watch?v=EwQmFHIWQjQ
W639 2005 (2020-)
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
Re: Gløderør 1&5 sidder fast
Prøv med WD40 som Bri_jac skriver, lad det virke 1 dags tid, (du kan sagtens bruge bilen), derefter kør bilen GODT varm og brug derefter en slagnøgle med max 10 NM, så smutter de ud som mandlerpojan skrev: ↑25. sep 2019, 19:35 Hej.
Skriver godt nok på en w202 C250.
Jeg kan simpelthen ikke løsne forreste og bagerste gløderør. Jeg tør ikke tage for hårdt fat da jeg er bange for at de knækker. Har hørt at nogen kan bore dem ud?
Kendes her nogen som kan klare det? - jeg bor imellem Viborg og Silkeborg.
M.v.h.
Poul
Skulle et mod forventning knække kan en kompetent mekker eller dieselværksted bore det ud og sætte en Helicoil i.
ZOOM ZOOM.
Re: Gløderør 1&5 sidder fast
Jeps, fik pågældende firma til at skifte de to fastgroede gløderør, det gik fint og var forholdsvis billigt
M.v.h.
Poul