Hej allesammen
Da jeg nu er blevet gammel nok til at køre i bil, og min første bil efterhånden skal skiftes ud (jeg prøver stadig at finde på en god undskyldning

) har jeg bestemt mig for at min næste bil skal være fra mit yndlingsmærke. Så jeg har kigget lidt på nettet,og fundet frem til de gode gamle 190'er. De ligger fint inden for mit budget som er op til de omkring de 30.000-40.000kr.

Jeg er dog mest til 190E'erne, godt med en dejlig stor motor

Men jeg vil dog gerne høre lidt mere om dem, fra nogle som måske var bedre inde i emnet end jeg er, og som måske havde erfaring med dem. Jeg har kigget på nettet, både på de danske og tyske hjemmesider, og udmiddelbart af hvad jeg kan se, så er de tysker modeller i noget bedre i stand, i forhold til hvad vi kan få hjemme, og bedre prismæssigt. Jeg er dog godt klar over at der selvfølgelig kommer noget afgift på disse, jeg har dog ikke kunne finde nogle konkrete bud, men nogle der måske evt. har det ?

Er der endvidere noget som jeg skal være opmærksom på, rustproblemer (kan ikke rigtig finde ud af om det var senere), eller noget elektronik som har tildens til at fejle? Skal jeg måske gå efter en hel anden model ?
Hvis i har nogle bud på nogle fine biler, som i evt. har set på nettet skal i også være velkommen til vise dem

Jeg agter at vedligeholde bilen, og passe og pleje den. Så det må gerne vær pæn i det

Og gerne med læder kabine
Mvh
Nicolai Christensen