Køb af W203 - benzin m aut.

Alt vedrørende historie og udvikling af de enkelte Mercedes-Benz modeller
Besvar
alfa156
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12. aug 2014, 06:47

Køb af W203 - benzin m aut.

Indlæg af alfa156 »

Hej alle

Jeg er ny herinde :)
Jeg søger lidt info omkring W203 i forbindelse med evt. køb.
Tænker at det kan gå hen og blive en kompressor model fra 06 og frem, men er ikke låst fast
er der nogle "go and no go" altså ting som man skal være ekstra opmærksom på: rust, kompressor eller?
Så er der modeller: classic, avantgarde, ?????

Vil bare gerne have lidt expert viden så jeg kan ramme rigtig i første hug :wink:

Hilsen Per
Mark K
Indlæg: 42
Tilmeldt: 4. maj 2013, 12:12

Re: Køb af W203 - benzin m aut.

Indlæg af Mark K »

Hej Per
Har selv en W203 stc. C180 K med manuel gear, avantgarde, 2004.

Super vogn, vi bruger den som familie bil, go stabil ikke mange værksteds regninger. der er jo altid rusten med denne model, der skal du vist op i en del nyere model før du slipper for det.

vh Mark
W203 Mercedes C180 kompressor stc. Avantgarde 2004

W201 Mercedes 190 E 2,6 1989
SLKkompressor
Indlæg: 1071
Tilmeldt: 5. mar 2009, 19:43
Geografisk sted: Midtfyn

Re: Køb af W203 - benzin m aut.

Indlæg af SLKkompressor »

Der er ikke generelt noget i vejen med de biler ud over at de kan være vanedannende. Du skal bruge 50 % hjerne og 50 % hjerte når du køber bil og kun dig ved hvornår der rammes rigtigt. Tag en god ven som ved lidt om biler måske mekanikker med på indkøb. Aftal at ren FDM brugtvognstest er en del af købsaftalen og køb kun hvis du føler et have tillid til det sælgerer fortæller. Prøv flere forskellige modelvarianter. Avangarde har som regel lidt hårdere undervogn og de andre lidt større komfort. Udstyret kan variere rigtigt meget. Vær på forhånd OPS på hvad du går efter da eftermontering af vitalt udstyr ikke er realistisk bortset fra anhængertræk og fælge. God jagt.
Besvar