Jeg har kig på en 190E 2,6 med automatgear. Bilen har kørt under 100000 og er importeret til Danmark i 2004.
Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på ved denne model. Den har jo ikke kørt ret langt og virker ifølge beskrivelsen til at være i fin stand. Har dog enkelte rustpletter..
Gode råd modtages meget gerne
På forhånd tak
190E 2,6 aut 1988
Re: 190E 2,6 aut 1988
Jeg havde sådan en og den kunne ikke trække når den blev varm, dvs. at jeg kunne være den eneste der kom over for grøn, da den næsten ikke kunne slæbe sig i gang igen, efter at have stoppet op når den var drift varm (Ca. 80-85 grader.)
Ingen problemer så længe den var kold...
Flere mekanikkere har kigget på den uden at kunne finde en løsning og jeg ville ikke bruge 2000-3000,- kr. i Gørløse for at finde løsningen, da der var mistanke om at det kunne blive en dyr reparation, så jeg opgav den og solgte den for skrot prisen.
Så jeg ville sikre mig at den ikke lider af dette problem ved at prøvekøre den varm... (Kan tage op til 10km at køre den varm.)
Rene
Ingen problemer så længe den var kold...
Flere mekanikkere har kigget på den uden at kunne finde en løsning og jeg ville ikke bruge 2000-3000,- kr. i Gørløse for at finde løsningen, da der var mistanke om at det kunne blive en dyr reparation, så jeg opgav den og solgte den for skrot prisen.
Så jeg ville sikre mig at den ikke lider af dette problem ved at prøvekøre den varm... (Kan tage op til 10km at køre den varm.)
Rene