MB C200 fra 2012 erfaringer

Alt vedrørende historie og udvikling af de enkelte Mercedes-Benz modeller
Besvar
kennethfuglholt
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. jul 2016, 20:54

MB C200 fra 2012 erfaringer

Indlæg af kennethfuglholt »

Hej med jer.

Jeg er den nye ejer af en dejlig C200 fra 2012 diesel 136 HK, som har kørt 170.000 km.
da jeg ikke kender så meget til disse fantastiske biler endnu, spørger jeg jer herinde.

er der noget specielt med den model jeg skal være bekymret for eller opmærksom på.
den har fuld service bog fra MB så den del burde være dækket ind.

på forhånd tak for jeres input

mvh Kenneth
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: MB C200 fra 2012 erfaringer

Indlæg af BWJ »

Du har fået et stort problem.
Du vil hurtigt opdage at du bliver afhængig af køretøjet,og du vil opleve en nervøs sitren i kroppen grundet abstinenser, når du ikke sidder i bilen - du vil samtidig studse over dit øgede kørselsforbrug, og at du pludselig uopfordret vil køre til bordershop for hele familien, flere gange om måneden.

Tillykke med din nyerhvervelse :D :D

NB, gør brug af denne gratis ydelse, kan vise sig at være en god ide http://www.hessel.dk/kampagner_2016/gratisservice/
ZOOM ZOOM.
kennethfuglholt
Indlæg: 2
Tilmeldt: 30. jul 2016, 20:54

Re: MB C200 fra 2012 erfaringer

Indlæg af kennethfuglholt »

Haha jeg takker for din melding.
Og ja du har nok ret. Elsker den bil.

Og ja jo længere ture jo bedre. :D
BKruse
Indlæg: 3
Tilmeldt: 4. okt 2016, 10:06

Re: MB C200 fra 2012 erfaringer

Indlæg af BKruse »

Hej
Jeg kan kun give BWJ ret du har et problem :D
Har lige købt en C200 der har kørt 176.000 km Det er en ren køremaskine. :P
Vedhæftede filer
20160927_180240.jpg
BCDK
Indlæg: 6
Tilmeldt: 10. feb 2017, 12:31

Re: MB C200 fra 2012 erfaringer

Indlæg af BCDK »

Hej.

Jeg er ny her på forummet.

De sidste 5-6 biler, jeg har købt, har altid været fabriksnye biler af andre fabrikater. MB var uden for mit økonomiske rækkevidde. På et tidspunkt faldt jeg over brugte MB C-klasse biler hos en forhandler. Selvom disse biler var 3-4 år gamle, og alle havde rundet 100k km, var de jo som nye. Min interesse var vakt; det er jo næsten alles drøm at kunne køre bil med en stjerne på fronten.

Jeg har for 4 måneder siden så købt mig en W204 200 CDI T Avantgarde med aut.gear årgang 2012 med 129k km på tælleren med ILS Xenon, svingbart træk og el/bagklap.

Jeg kan kun tilslutte mig / dejlig maskine. Kunne godt have lidt ekstra "bøffer", men det kan et besøg hos en chipper vel hurtigt løse. Pt. bliver det dog ikke aktuelt.

Jeg er medlem af FDM, og jeg fik lavet en brugtbiltest. Resultat: særdeles fin bil. Der blev fundet et par småting, men efter en kontakt til sælgeren, laver han det på garantien.

Så jo - dejlig dyt og tilfreds "stjerne"-kører.
Besvar