Mercedes CLA200 Benzin

Alt vedrørende historie og udvikling af de enkelte Mercedes-Benz modeller
Besvar
steenc
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. apr 2017, 11:13

Mercedes CLA200 Benzin

Indlæg af steenc »

Jeg har været ude at prøve en CLA200, som jo er en meget flot bil, og jeg synes også den var ret lækker at køre i. Den er fra juni 2015 og er med automatgear.
Jeg kunne godt se at bagagerummet ikke er så regulært som i min Octavia, bagsmækken er ikke sindssyg praktisk og pladsen på bagsæderne er også noget mere begrænset end jeg er vant til. Men nu har vi ikke hjemmeboende børn mere, så det med bagsæderne går måske nok :)

Men jeg kunne rigtig godt tænker mig at høre nogle erfaringer omkring denne model, gode og dårlige, hvis der er nogle som har lyst til at dele, inden jeg skal afgøre om det skal være en sådan bil eller en nyere og væsentlig dyrere Audi A4.

Hilsen Steen
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: Mercedes CLA200 Benzin

Indlæg af tømreren »

Nu kender jeg ikke meget til den pågældende model, så jeg vil afholde mig fra udtale mig om den.

Men jeg kan ikke undgå at bemærke du har økonomi til at købe en mere bekostelig vogn. Og så stiller jeg mig selv spørgsmålet; hvorfor køber du så ikke en større model indenfor Mercedes Benz programmet?

Så får du mere bagsædeplads samt det regulære bagagerum du er vant til....
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
steenc
Indlæg: 2
Tilmeldt: 26. apr 2017, 11:13

Re: Mercedes CLA200 Benzin

Indlæg af steenc »

tømreren skrev:Nu kender jeg ikke meget til den pågældende model, så jeg vil afholde mig fra udtale mig om den.

Men jeg kan ikke undgå at bemærke du har økonomi til at købe en mere bekostelig vogn. Og så stiller jeg mig selv spørgsmålet; hvorfor køber du så ikke en større model indenfor Mercedes Benz programmet?

Så får du mere bagsædeplads samt det regulære bagagerum du er vant til....
Det er nu mest fordi at bilen skal være relativ ny, og så prøvede jeg en Mercedes C-klasse årgang 2016, som jo er en mere regulær bil, hvad angår plads og bagagerum. Men dels er den ikke så flot som CLA, og så føltes den faktisk temmelig kedelig at køre i.
Rønne
Indlæg: 18
Tilmeldt: 8. aug 2015, 09:07

Re: Mercedes CLA200 Benzin

Indlæg af Rønne »

Jeg har en CLA 200 4matic benzin, fra 2015.

Vi er rigtigt glade for den, og har ikke noget plads problemer, på trods vi ofte kører med 2 voksne og 2-3 børn.

Kan kun anbefale den:)
CLA Shooting Brake 200 4 matic, 2015
Besvar