Navkapsler
Navkapsler
Jeg har skaffet mig et sæt Eta Beta Lucy 1 fælge, som siges at være fremstillet specielt til 190E. Navdiameter er ca 6,7 cm og MBs navkapsler passer derfor ikke. Jeg afventer svar fra en Eta Beta forhandler - mens jeg venter, vil jeg lige høre om der ellers er forslag til, hvor de skaffes ...
... hov, havde glemt denne tråd: Faktisk kan http://www.keratech.dk skaffe dem. Man kan self køre til Vestjylland med en fælg, men jeg kunne have sendt det ene af de 2 defekte kapsler derover, så var den hjemme ...
Men jeg fik ikke brug for det - det viste sig, at fælgene ikke passede. Dvs. de gjorde de nok, men jeg ville montere 15" helårsdæk på - træt af de ½-årlige skift, dæk i den dyre ende er efterhånden ret gode ... Men de stødte imod forskærmene ved selv små vejchikaner, så de gamle fælge kom hurtigt på igen.
Nu er ETA´erne til salg på DBA ...
Men jeg fik ikke brug for det - det viste sig, at fælgene ikke passede. Dvs. de gjorde de nok, men jeg ville montere 15" helårsdæk på - træt af de ½-årlige skift, dæk i den dyre ende er efterhånden ret gode ... Men de stødte imod forskærmene ved selv små vejchikaner, så de gamle fælge kom hurtigt på igen.
Nu er ETA´erne til salg på DBA ...