Forsikring

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Brugeravatar
oemann
Indlæg: 8
Tilmeldt: 12. feb 2011, 12:17
Geografisk sted: Biltris

Re: Billig forsikring

Indlæg af oemann »

Hej Thomas

Kræver i, ligesom FDM, at man også overflytter en husforsikring eller lign. ?????

Hygge - Kim
Thomas G skrev:Hej,

Kan se i søger billige forsikringer.
Jeg er assurandør hos IDL forsikring som sætter bilpræmien ud fra bilens dagsværdi hvilket gør priserne en del mere attraktive ift. de fleste selskaber. Eftersom forsikringspræmien er områdebestemt, gør det desværre at præmien blivere noget dyrere i byerne. Er dog bedst til nyere modeller , hvor dagsværdien adskiller sig en del fra nyværdien.
Giv et kald hvis i mangler en pris/tilbud, hvis jeg kunne hjælpe med noget.

Mvh Thomas IDL Forsikring 21406930
tgu@idlforsikring.dk
Hygge - Kim
Nocom
Indlæg: 2
Tilmeldt: 25. nov 2010, 16:54

Re: Forsikring

Indlæg af Nocom »

Jeg er selv kunde ved IDL og jeg gav kr.4500 helårligt for min tidligere E220 W211. Billigt! Dog kræver de at man har fast ejendom for at ville optage en som kunde.
Gundestrup
Indlæg: 51
Tilmeldt: 9. mar 2011, 08:23

Re: Forsikring

Indlæg af Gundestrup »

Hej

Jeg kan også klart anbefale FDM forsikring. Har nu benyttet dem i flere år til bl.a. at forsikre tre forskellige SAAB turbo biler, en Mitsubishi Pajero V6, en Mitsubishi Grand Pajero og senest min E220 CDI. Flyttet i sin tid fra TopDanmark til FDM forsikring da jeg købte min første SAAB 9000 2.3T (225 HK). Alle forsikringsselskaberne nærmest uden undtagelse ville ikke røre bilen med en ildtang fordi det var en turbo-bil eller også var deres tilbud helt i hegnet - Tryg ville f.eks. have 45.000kr årligt for at forsikre den. Eneste selskab der var fornuftige var FDM, de gav mig et tilbud på 6500 kr. for kasko incl. Falck og uden at stigning af præmietrim hvis jeg fik en kaskoskade, selvrisikoen var på 2450 kr. Deres eneste klausuler var at jeg oprettede en anden forsikring hos dem (jeg valgte så at flytte alle mine forsikringer) og at jeg accepterede at selvrisikoen ville være dobbelt hvis jeg låne bilen ud til personer under 25 år.

Forholdet omkring det der med at man ikke ville stige i præmie i tilfælde af en kaskoskade er så en punkt hvor man kunne fristes til tro at de ville finde en eller anden kringlet formulering frem i deres forretningsbestemmelser som ville friholde dem fra dette. Dette er dog ikke tilfældet - I december fik jeg nemlig afprøvet netop dette punkt i policen da jeg smadrede min Grand Pajero godt og grundigt i autoværnet på E45. Bilen blev dømt totaltskadet og inden 7 arbejdsdage var pengene indsat på min konto. Efterfølgende købte jeg selvfølge ny bil og fik denne forsikret stadig som elitebillist da jeg jo, som de sagde, havde haft forsikring uden præmiestigning på min smadrede bil ergo var jeg stadig elitebillist ift. fastsættelse af den nye præmie.

I dag har jeg følgende forsikret hos FDM Forsikring.

Bil: MB E220 CDI ansvar + kasko + Falck pris 6313 kr. selvrisiko 2710 kr.
MC: Kawasaki ZX9R Ninja ansvar pris 1682 kr. (Denne slags mc uanset mærke ville de ikke kaskoforsikre da de anså denne slags mc for at være dødsraketter :lol: . Men de meldte det klar ud uden omsvøb og gav mig stadig en fair pris på ansvar synes jeg)
Ulykke: 420 kr.
Indbo: 2020 kr.

Alt i alt har jeg været GANSKE udemærket tilfreds med FDM og tvivler på andre selskaber vil kunne servicere mig ligeså godt som jeg har oplevet det hvor jeg er nu.
Med venlig hilsen

Gundestrup


MERCEDES C 220 T CDI BE AVANTGARDE AMG 7G AUT st.car.
Mons
Indlæg: 1
Tilmeldt: 26. jun 2011, 20:06

Re: Forsikring

Indlæg af Mons »

Uha forsikringer er en jungle...

Selv er jeg hos TJM Forsikring ( tjenestemændenes ) og er godt tilfreds.

Tidligere har jeg brugt en forsikringsmælger og også her været rigtigt godt tilfreds, men han kunne desværre ikke matche tjenestemændenes, og det er der generelt ikke mange der kan. Mit faderlige ophav har været der i mere end 40 år, og hver gang han kontaktes af nogle og de hører hvor han er forsikret gider de ikke engang forsøge at sælge ham noget.

Men du skal være tjenestemand eller barn af en....

Den mægler jeg brugte var Vrist Rønn assurance og jeg har tidligere talt med dem ( Jan Rønn ) om en klub forsikring. Dette kan han sagtens lave.
Hvis der er nogle der gider hekse i det kan han fanges på:

Jan Rønn Direkte 28 87 88 01 jan@v-r.dk

Bare hils fra Jens i Ferritslev ( jeg får intet ud af det men så ved han hvor i har ideen fra )

Snakker vi veteran forsikring er min erfaring at Thisted Forsikring som har en spec afdeling der hedder Veteranforsikring Danmark suverænt de billigste.

http://www.veteranforsikringdanmark.dk/ ... 173.0.html

Hermed lidt ideer at arbejde videre med
Dych
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23. sep 2011, 09:45

Re: Forsikring

Indlæg af Dych »

Betaler du også for meget for dine forsikringer.....?

Ring og få et godt og billigt tilbud på dine forsikringer.
Vi tegner bla din bil forsikring til DAGSVÆRDI, dvs. du skal IKKE betale præmie for nyværdien af din bil, du for har fri kilometer OG vejhjælp inkl i præmien,
Der kan være mange penge og spare.
SÅ er du 28 år eller derover og husejer,
så giv mig et kald på 28918285, eller send evt mail på . Lad@idlforsikring.dk

jeg kører ud i hele Jylland
Mvh

Lars Dych IDL-Forsikring.
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Forsikring

Indlæg af BWJ »

Dych skrev:Betaler du også for meget for dine forsikringer.....?

Ring og få et godt og billigt tilbud på dine forsikringer.
Vi tegner bla din bil forsikring til DAGSVÆRDI, dvs. du skal IKKE betale præmie for nyværdien af din bil, du for har fri kilometer OG vejhjælp inkl i præmien,
Der kan være mange penge og spare.
SÅ er du 28 år eller derover og husejer,
så giv mig et kald på 28918285, eller send evt mail på . Lad@idlforsikring.dk

jeg kører ud i hele Jylland
Mvh

Lars Dych IDL-Forsikring.
Hmm, hvad så med de stakler der bor på Sjælland og øerne :shock:
ZOOM ZOOM.
Dych
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23. sep 2011, 09:45

Re: Forsikring

Indlæg af Dych »

BWJ skrev:
Dych skrev:Betaler du også for meget for dine forsikringer.....?

Ring og få et godt og billigt tilbud på dine forsikringer.
Vi tegner bla din bil forsikring til DAGSVÆRDI, dvs. du skal IKKE betale præmie for nyværdien af din bil, du for har fri kilometer OG vejhjælp inkl i præmien,
Der kan være mange penge og spare.
SÅ er du 28 år eller derover og husejer,
så giv mig et kald på 28918285, eller send evt mail på . Lad@idlforsikring.dk

jeg kører ud i hele Jylland
Mvh

Lars Dych IDL-Forsikring.
Hmm, hvad så med de stakler der bor på Sjælland og øerne :shock:
Jamen så kan vi da start med at ringes ved.For at se om du kan spare noget, før jeg kører den lange tur :)
ramo
Indlæg: 33
Tilmeldt: 26. feb 2011, 23:13

hjælp

Indlæg af ramo »

hej w210 bil vil ikke staterte imorges, den kørt fint i går.. jeg kan bare ikke starte kan det være gløderør?


mvh Ramo
joinjk
Indlæg: 4
Tilmeldt: 25. jun 2012, 18:36

Re: Forsikring

Indlæg af joinjk »

Det kunne da være at det var muligt at "råbe" et forsikringsselskab op, på mere end bilforsikringerne! Vi er p.t. 2.154 brugere på dette site, hvoraf flere har mere end 1 bil, - alle "os" vil udgøre en kæmpeforretning for hvilket som helst forsikringsselskab! Så lad os finde en forsikringsmand/kvinde, der kan gå i "sulet" på selskaberne, så vi kan få nogle fornuftige priser, i stedet for at priserne svinger helt vanvittigt! Der er jo også mange Mercedesejere, der (endnu) ikke er medlem i klubben! :)
Brugeravatar
Lenze
Indlæg: 38
Tilmeldt: 10. aug 2010, 09:50
Geografisk sted: Vestjylland

Re: Forsikring

Indlæg af Lenze »

Det kunne der være noget om...
Jeg kunne vel også snart bruge et forsikringstjek for at se om "hele pakken" er forsikret godtnok og til en fornuftig pris.... ( biler, hus, båd, konen, børnene osv. ) :?:
MKJensen
Indlæg: 2
Tilmeldt: 7. aug 2013, 10:36

Re: Forsikring

Indlæg af MKJensen »

joinjk skrev:Det kunne da være at det var muligt at "råbe" et forsikringsselskab op, på mere end bilforsikringerne! Vi er p.t. 2.154 brugere på dette site, hvoraf flere har mere end 1 bil, - alle "os" vil udgøre en kæmpeforretning for hvilket som helst forsikringsselskab! Så lad os finde en forsikringsmand/kvinde, der kan gå i "sulet" på selskaberne, så vi kan få nogle fornuftige priser, i stedet for at priserne svinger helt vanvittigt! Der er jo også mange Mercedesejere, der (endnu) ikke er medlem i klubben! :)
Det kan jo næsten altid betale sig at samle forsikringerne hos det samme selskab, så det skal der nok være nogle forsikringsselskaber der er interesserede i. En mulighed er jo at anvende en forsikringsportal til at indhente flere tilbud på én gang, så forsikringsselskaberne får lov til at kæmpe lidt om at få jer som kunder når I vil tegne en Mercedes bilforsikring.
Besvar