Forhandleren sagde forud for købet, at der var et halvt års garanti på den. På fakturaen står der bare "Garanti iflg. Købeloven".
Ved afhentning af bilen spurgte jeg lidt ind til det, da jeg ikke var klar over at der skulle være et halvt års 100% garanti på brugte biler - det lyder i mine ører for godt til at være sandt.
Er der nogen herinde der kan fortælle mig om det er korrekt og hvad det i så fald er jeg kan forvente af forhandleren det næste halve år?
En anden ting er at bilen blev solgt som en model 2002 (iflg. annoncen og forhandlerens mundtlige forklaring) men nu kan vi efterfølgende se at den er fra 2001.
Han sagde også at den var nysynet, men det viser sig at den blev synes sidst i september sidste år.
Er det noget vi bør gøre noget ved, eller være ligeglade?
Håber I har et par gode råd til mig, da jeg naturligvis gerne vil godt i gang med min nye bil.
Jeg kan i øvrigt tilføje at jeg er meget positivt overrasket over bilen. Jeg har kørt Porsche Cayenne i 4 år så jeg synes egentlig jeg var godt vant med komfort, men E220eren er da superdejlig at køre i

Mvh Kenneth