Køb af Mercedes E klasse

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Besvar
Larsvr6
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. mar 2013, 07:50

Køb af Mercedes E klasse

Indlæg af Larsvr6 »

Hej Allesammen,

Jeg er ny herinde og indenfor Mercedes generalt :? Jeg har altid gerne ville eje en Mercedes men priserne har holdt mig tilbage og jeg har så holdt mig til VW men nu er brugtbils priserne på et fornuftigt niveau og jeg skal have fundet mig en vogn.
Jeg har efterhånden fundet ud af at det skal være en E klasse fra 2003 eller nyere, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad forskellen er på de 3 forskellige modeller classic, elegance og avantgarde? Er det noget med udstyr?

Og hvad med model/motor størrelser E220, E270, E280, E320 hvad er forskellen?
Hvad skal man være OBS ved på disse biler, mange af dem har jo rigtig mange kilometer bag sig?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej så jeg kan blive godt kørende :)

MVH
Lars
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Køb af Mercedes E klasse

Indlæg af BWJ »

Forskellen på classic, elegance og avantgarde er udstyret, som er mindst, mere og mest.
Forskellen på E220, E270, E280, E320 er ydelsen, se her http://www.mercefreaken.com/
Held og lykke med købet.
ZOOM ZOOM.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Køb af Mercedes E klasse

Indlæg af Administrator »

Larsvr6 skrev:Hej Allesammen,

Jeg er ny herinde og indenfor Mercedes generalt :? Jeg har altid gerne ville eje en Mercedes men priserne har holdt mig tilbage og jeg har så holdt mig til VW men nu er brugtbils priserne på et fornuftigt niveau og jeg skal have fundet mig en vogn.
Jeg har efterhånden fundet ud af at det skal være en E klasse fra 2003 eller nyere, men jeg kan ikke helt finde ud af hvad forskellen er på de 3 forskellige modeller classic, elegance og avantgarde? Er det noget med udstyr?

Og hvad med model/motor størrelser E220, E270, E280, E320 hvad er forskellen?
Hvad skal man være OBS ved på disse biler, mange af dem har jo rigtig mange kilometer bag sig?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej så jeg kan blive godt kørende :)

MVH
Lars
Emne flyttet til Mercedes-Benz ejerskab!
Besvar