Gammel Mercedes søges til TV-program

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Besvar
Heurlin
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. aug 2013, 11:49

Gammel Mercedes søges til TV-program

Indlæg af Heurlin »

Hej,

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skal poste dette i forumet.
Jeg håber at det er ok at poste her!
Mit navn er Martin Heurlin og jeg er tilrettelægger på TV-productionsselskabet Koncern.
Jeg leder efter een der kender en person der har en Mercedes (fra før 1985) stående i garagen som ikke kan køre.
Måske fordi vedkommende ikke har råd eller bare har opgivet.
Vi laver et tv-program for national geografic der kan hjælpe personen til at faa gjort bilen køreklar.
her er nogle eksempler på programmerne:

http://natgeotv.com/uk/car-sos/videos


Det er vigtigt at den der har bilen ikke ved noget om det da det skal være en overraskelse, men det kan du se på ovenstående eksempler.
Det er desuden meget vigtigt at både nominator og nominee taler en smule engelsk.
mange hilsner
Martin

Skriv til mh@koncern.dk
E 270 2001
Indlæg: 806
Tilmeldt: 24. jan 2012, 19:55

Re: Gammel Mercedes søges til TV-program

Indlæg af E 270 2001 »

Kan du ikke bruge en 2001 med et par småskavanker :?: Jeg skal nok spille overrasket :lol:
E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.
allsch
Indlæg: 21
Tilmeldt: 21. dec 2010, 03:09

Re: Gammel Mercedes søges til TV-program

Indlæg af allsch »

[quote="Heurlin"]Hej,

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvor jeg skal poste dette i forumet.
Jeg håber at det er ok at poste her!
Mit navn er Martin Heurlin og jeg er tilrettelægger på TV-productionsselskabet Koncern.
Jeg leder efter een der kender en person der har en Mercedes (fra før 1985) stående i garagen som ikke kan køre.
Måske fordi vedkommende ikke har råd eller bare har opgivet.
Vi laver et tv-program for national geografic der kan hjælpe personen til at faa gjort bilen køreklar.
her er nogle eksempler på programmerne:

http://natgeotv.com/uk/car-sos/videos


Det er vigtigt at den der har bilen ikke ved noget om det da det skal være en overraskelse, men det kan du se på ovenstående eksempler.
Det er desuden meget vigtigt at både nominator og nominee taler en smule engelsk.
mange hilsner
Martin

Skriv til mh@koncern.dk[/quote]


Hej min kone har en gammel MB 380 SEC fra 1983 stående i garagen som ikke kan køre kan den bruges ;-)
Besvar