E220 sedan w212 2012

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Besvar
svendbrandt
Indlæg: 18
Tilmeldt: 17. mar 2016, 15:40

E220 sedan w212 2012

Indlæg af svendbrandt »

Hejsa

Nu er jeg blevet den lykkelige ejer af en E220, som jeg faktisk er blevet lidt glad for.
Men der er et par ting der undre mig, og jeg kan ikke rigtigt finde svar på det.

1. Kan det passe at min w212 ikke har stemmeaktivering af Comand, selvom der er knap til det ?
2. Jeg har læst at man kan eftermontere aktiv/adaptive cruise control, men når jeg spørger rundt omkring siger alle nej ?
3. Hvad bruges paddleshift egenligt til, når der ikke er en manuel funktion på gearkassen ?
4. Min er en Avantgarde model, men hvad er egenligt forskellen mellem standard og Avantgarde, udover lidt lister m.m.

Jeg håber at jeg kan få lidt input fra jeres side.

/Svend
tømreren
Indlæg: 1021
Tilmeldt: 12. nov 2012, 12:44
Geografisk sted: Hedehusene
Kontakt:

Re: E220 sedan w212 2012

Indlæg af tømreren »

3. Eksempelvis til at holde gearkassen i et bestemt gear.

4. Ikke meget andet. Sædeovertræk, soltag og i den dur. For øvrigt hedder udstyrsserierne; 'Classic', 'Elegance' og 'Avantgarde'.
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: E220 sedan w212 2012

Indlæg af BWJ »

svendbrandt skrev:Hejsa

Nu er jeg blevet den lykkelige ejer af en E220, som jeg faktisk er blevet lidt glad for.
Men der er et par ting der undre mig, og jeg kan ikke rigtigt finde svar på det.

1. Kan det passe at min w212 ikke har stemmeaktivering af Comand, selvom der er knap til det ?
2. Jeg har læst at man kan eftermontere aktiv/adaptive cruise control, men når jeg spørger rundt omkring siger alle nej ?
3. Hvad bruges paddleshift egenligt til, når der ikke er en manuel funktion på gearkassen ?
4. Min er en Avantgarde model, men hvad er egenligt forskellen mellem standard og Avantgarde, udover lidt lister m.m.

Jeg håber at jeg kan få lidt input fra jeres side.

/Svend
1. hvis du har Liguatronic https://www.youtube.com/watch?v=PpLkXhKevyk kan du styre det meste.
2. det meste kan eftermonteres, bare for dyrt !
3. du kan køre bilen som var det manuelt gear.
4. der er en udstyrsliste under "Avantgarde" hvor man kan tilkøbe ud fra ca.16 A4 sider ekstraudstyr, spørgsmålet er så hvilke kunden har tilkøbt.
ZOOM ZOOM.
Besvar