Nyt medlem

Mercedes-Benz til hverdag og hobby
Besvar
bilmaatten.dk
Indlæg: 9
Tilmeldt: 7. sep 2017, 13:14

Nyt medlem

Indlæg af bilmaatten.dk »

Hej

Jeg er nyt medlem, og ny ejer af en MB W212. Jeg har tilmeldt mig klubben, og allerede fået fantastisk
hjælp af BWJ. Men hvordan betaler man klubkontigent. Jeg har intet set om girokort, eller kontonr.
til overførsel. Et eller anden må det vel koste. Er der møder i klubben eller hvad. Er der én der lige
gider fortælle reglerne.
Hilsen Bilmaatten.dk, Mikael
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Nyt medlem

Indlæg af BWJ »

Mercedes-Benz Klub Danmarks forum, er gratis at benytte.
Ønsker man hele pakken der giver adgang til EPC/WIS som er MB's elektroniske reservedelskatalog og værkstedshåndbog for "alle" MB modeller mm kan man læse mere her, http://danmark.mercedes-benz-clubs.com/indmeldelse/
Velkommen til. :)
ZOOM ZOOM.
Falle
Indlæg: 1
Tilmeldt: 19. feb 2017, 15:07

Re: Nyt medlem

Indlæg af Falle »

Hej WBJ, du skriver at hvis man er medlem af MB klub dk. så har man adgang til reservedelskatalog og værkstedsbog, hvordan får man adgang til værkstedsdelen ?? på forhånd tak
Falle
Brugeravatar
BWJ
Indlæg: 3421
Tilmeldt: 3. mar 2009, 20:43
Geografisk sted: DK

Re: Nyt medlem

Indlæg af BWJ »

Falle skrev:Hej WBJ, du skriver at hvis man er medlem af MB klub dk. så har man adgang til reservedelskatalog og værkstedsbog, hvordan får man adgang til værkstedsdelen ?? på forhånd tak
Falle
Hej Falle.

Når din indbetaling er registreret i klubben (ovenstående link) får du log-in oplysninger pr. mail-
ZOOM ZOOM.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Nyt medlem

Indlæg af Administrator »

BWJ skrev:
Falle skrev:Hej WBJ, du skriver at hvis man er medlem af MB klub dk. så har man adgang til reservedelskatalog og værkstedsbog, hvordan får man adgang til værkstedsdelen ?? på forhånd tak
Falle
Hej Falle.

Når din indbetaling er registreret i klubben (ovenstående link) får du log-in oplysninger pr. mail-

Nå du er blevet medlem og har modtaget dit "ClubCard ID" logger du ind her.
Og her tilgår du EPC-Net.
https://clublounge.mb-lounge.com/en/registration.html
Besvar