viano

Alt om import og eksport, samt leasing af Mercedes-Benz biler
Besvar
uwe
Indlæg: 2
Tilmeldt: 12. feb 2013, 13:22

viano

Indlæg af uwe »

Hej. Går med tanker om at få mig en viano og har nogle spørgsmål angående bilen.Har lige været i spanien og lejet en 113 cdi vaneo med manuelt gear og som hvis nok skulle have 136 hk og må indrømme at jeg er imponeret over at den bare trækker op af de største bakker uden problemer, så mon ikke at en 115 cdi med automatgear køre som den skal så der er ingen grund til at vælge en 3,0 cdi med 204 eller 224 hk som så heller ikke køre så langt på literen ?? Regner med at hente en i spanien/malaga som jo ikke har kørt i sne og slud så de må være rustfri som kan være et problem så hvidt jeg har hørt.Men mine spørgsmål er

1 Hvad er forskellem på en vaneo fra 2004 og op til 2009,kommer der anden gearkasse med flere gear i eller anden motor ??

2 Automatgearkassen på dem er det almindeligt automatgear eller er det sprintshift som mange sprinter modeller køre med som jeg ikke bryder mig om.

3 Hvad er senest dato for indregistregering den må have hvis man vil lave den om til 10 personers bus ,mener det er noget med 2004 og en måned i det år og ville så gerne have den som 3 2 3 og de sidste 2 sædder i bagagerummet

Håber der er nogen som kan hjælpe lidt,har haft vw t5 higline både i 131 og 174 hk udgaven og det holder ikke, efter 4 biler med gearkasse problemer og mange andre ting, opgav jeg til sidst og har advaret andre om at købe sådan bil ;-)
Besvar