Varme problemer

Alt vedrørende teknik
Besvar
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Varme problemer

Indlæg af Administrator »

Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Varme problemer

Indlæg af Administrator »

bosal skrev:Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
er det model 124.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Varme problemer

Indlæg af Administrator »

corvettec4 skrev:
bosal skrev:Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
er det model 124.
Der står C250 som må være en W202 2,5diesel
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Varme problemer

Indlæg af Administrator »

Hvad er der galt med varmen?
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Re: Varme problemer

Indlæg af Administrator »

bosal skrev:Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
Du kan finde præcis din bil og reservedels.nr. ud fra de første 6 nr. i stelnr.'
(det er på russisk og engelsk)

http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Det er rigtigt der er en W202 2,5 diesel.

Den varmer hele tiden, selvom der er slukket for varmen.
Jeg trår det er ventilerne som ikke kan lukke men jeg ved ikke hvordan de er styret.
Brugeravatar
Administrator
Site Admin
Indlæg: 2327
Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37

Indlæg af Administrator »

Plus i midten og stel henholdvis venstre og højre side.

Prøv at sætte en 21watt pære på midterstikben til stel for at se om der kommer spænding uden spændingstab dvs pæren skal lyse kraftigt.

Hvis den er ok, så mål med multimeter mens stikket sidder på ventilen, fra midterstik og enten til højre eller venstre stik. Tænd for blæseren og drej begge temp.ruller på max kulde, så skal den vise ca. 12volt.

Hvis strømmen er ok, så er det ny duoventil selvom den måske klikker lidt!
Besvar