Og kan forstå at CDI 200+220 og 250 har helt samme motor, derfor nogen der ved om man kan "opjustere de 2 "små CDI 200 / 220 " til en E250 med de 204 HK eller bliver det fuldstændigt urimeligt svært og dyrt eller ??
- på forhånd tak for alle svar .

Det er 642 motoren = V6 CDI, den er god.legoland skrev:Er der samme motorproblemer i E350 W212?
Det er ikke til at vide.legoland skrev:Dejligt. Jeg får min (frikørte) E350 stc i næste uge.
Noget jeg skal være opmærksom på?
Håber ikke at det er samme elendige motor der er i min w204 c200 cdi BE fra 2010CDI skrev:Man kan ikke opgradere 200 til 220 eller 220 til 250 da det er alt for omfattende selvom blokken/topstykke er ens.
ODB eller boxtuning vil nok være bedst og billigst.
Men ellers er nogle virkelige elendige motorer.
Kæden, knasthjulene ryger på dem.
Næsten alle steder spilder ofte kølervæske.
Varmevekseleren kan spilde olie ved/efter ca.300.000km.
Dyserne ikke så driftssikre.
Og "hul i hoved" skruet sammen motor.
ha skrev:wdd2042011f546508CDI skrev:Skriv stelnr. så kan den slåes op...
Kan du uddybe, hvad man kan gøre for at forhindre nogle af de ting du nævnerCDI skrev:Man kan ikke opgradere 200 til 220 eller 220 til 250 da det er alt for omfattende selvom blokken/topstykke er ens.
ODB eller boxtuning vil nok være bedst og billigst.
Men ellers er nogle virkelige elendige motorer.
Kæden, knasthjulene ryger på dem.
Næsten alle steder spilder ofte kølervæske.
Varmevekseleren kan spilde olie ved/efter ca.300.000km.
Dyserne ikke så driftssikre.
Og "hul i hoved" skruet sammen motor.