Varme problemer
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
Varme problemer
Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
Re: Varme problemer
er det model 124.bosal skrev:Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
Re: Varme problemer
Der står C250 som må være en W202 2,5dieselcorvettec4 skrev:er det model 124.bosal skrev:Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
Varme problemer
Hvad er der galt med varmen?
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
Re: Varme problemer
Du kan finde præcis din bil og reservedels.nr. ud fra de første 6 nr. i stelnr.'bosal skrev:Er der en i det her forum som har et el. diagram for varmeapparatet i en C250 uden klima fra 1994.
(det er på russisk og engelsk)
http://www.detali.ru/cat/oem_mb0.asp?TP=1
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
Plus i midten og stel henholdvis venstre og højre side.
Prøv at sætte en 21watt pære på midterstikben til stel for at se om der kommer spænding uden spændingstab dvs pæren skal lyse kraftigt.
Hvis den er ok, så mål med multimeter mens stikket sidder på ventilen, fra midterstik og enten til højre eller venstre stik. Tænd for blæseren og drej begge temp.ruller på max kulde, så skal den vise ca. 12volt.
Hvis strømmen er ok, så er det ny duoventil selvom den måske klikker lidt!
Prøv at sætte en 21watt pære på midterstikben til stel for at se om der kommer spænding uden spændingstab dvs pæren skal lyse kraftigt.
Hvis den er ok, så mål med multimeter mens stikket sidder på ventilen, fra midterstik og enten til højre eller venstre stik. Tænd for blæseren og drej begge temp.ruller på max kulde, så skal den vise ca. 12volt.
Hvis strømmen er ok, så er det ny duoventil selvom den måske klikker lidt!