Nødprogram
Re: Nødprogram
Du kan få dit EGR slået fra, det har jeg fået gjort her...
http://www.landberg.dk/shop/egrmod-1-711p.html
http://www.landberg.dk/shop/egrmod-1-711p.html
-
Hvad blev der af den "chip" man selv kunne lave
- med nogle modstande osv... Er det ligetil, for jeg kan da huske at der blev skrevet herinde om det på et tidspunkt.. Jeg står selv og skal have renset egr + manifold, og overvejer modstands/diodetingen, eller en blokering ( et stykke plade ) mellem udstødning og EGR.

E 270 Avantgarde Stc. fra 2001. Pt rundet 492.000 km.
Du kan ikke blokere med en plade, det giver fejl.E 270 2001 skrev:Hvad blev der af den "chip" man selv kunne lave- med nogle modstande osv... Er det ligetil, for jeg kan da huske at der blev skrevet herinde om det på et tidspunkt.. Jeg står selv og skal have renset egr + manifold, og overvejer modstands/diodetingen, eller en blokering ( et stykke plade ) mellem udstødning og EGR.
ZOOM ZOOM.
HejE 270 2001 skrev:Hvad blev der af den "chip" man selv kunne lave- med nogle modstande osv... Er det ligetil, for jeg kan da huske at der blev skrevet herinde om det på et tidspunkt.. Jeg står selv og skal have renset egr + manifold, og overvejer modstands/diodetingen, eller en blokering ( et stykke plade ) mellem udstødning og EGR.
Jeg lavede løsningen med modstande og diode sidste år på min 320 CDi. Har ingen problemer haft siden.
Havde først haft Landberg til at lave sin "EGR doktor", det virkede ikke.
Michael
Michael
E280 Cdi 2007 Avantgarde
E280 Cdi 2007 Avantgarde
-
BWJ skrev:Du kan ikke blokere med en plade, det giver fejl.E 270 2001 skrev:Hvad blev der af den "chip" man selv kunne lave- med nogle modstande osv... Er det ligetil, for jeg kan da huske at der blev skrevet herinde om det på et tidspunkt.. Jeg står selv og skal have renset egr + manifold, og overvejer modstands/diodetingen, eller en blokering ( et stykke plade ) mellem udstødning og EGR.
Har du prøvet det ( w 210 )

Ja har prøvet, når motorstyringen åbner for EGR, skal det passe med den "mindre" mængde der kommer gennem LMM, og det hele styres af lambdasonden.E 270 2001 skrev:BWJ skrev:Du kan ikke blokere med en plade, det giver fejl.E 270 2001 skrev:Hvad blev der af den "chip" man selv kunne lave- med nogle modstande osv... Er det ligetil, for jeg kan da huske at der blev skrevet herinde om det på et tidspunkt.. Jeg står selv og skal have renset egr + manifold, og overvejer modstands/diodetingen, eller en blokering ( et stykke plade ) mellem udstødning og EGR.
Har du prøvet det ( w 210 )Der sidder da ingen føler efter EGR der registrere "blandingen", eller hvad
( blokering med plade sker med et lille hul i pladen )
ZOOM ZOOM.
-
-
Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken 2 gange
Jeg skal have min indsugningsmanifold af og rense den, og så kan jeg jo lige så godt tage skridet fuldt ud og gøre noget ved den EGR..

Jeg skal have min indsugningsmanifold af og rense den, og så kan jeg jo lige så godt tage skridet fuldt ud og gøre noget ved den EGR..
- Diag-Support
Vi har løsningen på dit problem.
2346-002 og 0100-002 i fejlen hukommelse, hvis den rigtige luftfilter er installeret, og de fejl lagres sammen, så er der en sandsynlighed for en injektor før slid.
Med venlig hilsen, Team-Diag-Support
2346-002 og 0100-002 i fejlen hukommelse, hvis den rigtige luftfilter er installeret, og de fejl lagres sammen, så er der en sandsynlighed for en injektor før slid.
Med venlig hilsen, Team-Diag-Support