Jeg er 55 år og elitebilist, sådan en som selskaberne normalt er vilde med.
Jeg har lige haft en MX-5 og har stadig en Audi 80 Cab forsikret og den er hos gjensidige. De var bare for dyre på Merceren, af en eller anden grund. Ingen af selskabernes hjemmesider vil komme med en beregning på en SLK selvom det er en gammel spand fra 97, sådan en er vist "farlig"

Det har jeg så gjort, og priserne rangerede fra helt nej tak, til 16.000 , 10.000 og så kom alm brand med en pris på 8.200 som klart det bedste...
Nå men jeg venter stadig på at sælge min Audi, som skal finansiere min afgift på SLK'eren, så det var jo ikke endnu. Så blev jeg kontaktet igen af alm. brand forleden, og nu havde de lavet nye rabattter, så hvis jeg flyttede mine øvrige private forsikringer, så kom min kaskoforsikring på SLK'eren helt ned på 6.187 kr årligt ( fastpræmie - 3800 selvrisiko) - Se det var sgu da en nedsættelse der ville noget, og suverænt det billigste jeg har hørt på denne bil ( SLK 200 er en del billigere - men denne "farlige" 230 - er åbenbart en højrisiko bil, for det er jo bilen der er farlig og ikke ham der sidder bag rattet

jeg er bare nysgerrig, hvad betaler i andre på en tilvarende bil?