Jeg savner også en løsning både til at streame musik, og til at forbedre telefonkvaliteten over det indbyggede system. Jeg har en w 211 fra 2005 med command anlæg. Jeg har installeret en original MB bluetooth sendebox i telefonstikket, og det virker meget fint med Iphone mv. Lyden kommer flot ud over de indbyggede højtalere og den kommunikerer fint med adressebog mv. Dog klager de jeg ringer til ofte over dårligere lyd end når jeg taler direkte i Iphonen

Kan nogen fortælle mig hvor den indbyggede mikrofon sidder ? måske er der snavs ell.l som blokerer for lyden .... Ville også være rart at vide i hvilken retning jeg skal tale for at gøre det mest tydeligt. Desværre ser det ikke ud til at man kan sende musik samme vej ind i systemet. Kun telefonsamtaler... ØV.....

Mht. musik klarer jeg mig så med en lidt í-mangel-af-bedre-løsning- som er en FM transmitter på Iphonen. En billig og nem løsning på musikstreaming, som dog er irriterende i områder med mange tætte sendefrekvenser. Altså - fungerer nogen gange dårligt i storbyområder