Det ser ud til at der både kommer olie fra V-et og fra samlingen mellem motor og geark...Juul skrev:Tak for det, Jensenjensen skrev:Når man laver den rep. plejer man også at skifte o ringe ved veksleren.Hvis du har bundpladen af og kigger op i venstre side på motoren sidder der ligesom et metaldæksel hvor man kunne forestille at starteren kunne have siddet ,over det dæksel er der et hul og der kommer olien ud hvis den er utæt oppe i v-et
Jeg kigger i weekenden.
Oliespild V6 CDI
Re: Oliespild V6 CDI
S211-E320 CDI Avantgarde 2008
Re: Oliespild V6 CDI
Så kan du starte med at få den tætnet oppe i toppen for det olie som kommer ud af drænhullet oppe fra v-et kommer jo også ind til svinghjulet
Re: Oliespild V6 CDI
Bilen bliver afleveret hos JTC på torsdag - så må vi se.jensen skrev:Så kan du starte med at få den tætnet oppe i toppen for det olie som kommer ud af drænhullet oppe fra v-et kommer jo også ind til svinghjulet
S211-E320 CDI Avantgarde 2008
Re: Oliespild V6 CDI
Min E320 CDI V6 spilder også lidt olie. Det er formentligt de famøse O ringe. Hvem har rigtig godt styr på at udbedre dette velkendte problem på denne model i Aarhus området?
-og hvad skal man regne med af pris cirka?
Kan det være andre pakninger?
-og hvad skal man regne med af pris cirka?
Kan det være andre pakninger?
A ve æ hvo'dan å hvorledes, men a kør' Mercedes. W212 E350 2014 BlueTec, avantgarde, sedan.
Tidligere: W211 E320 CDI 2007 Avantgarde, sedan.
Tidligere: W211 E320 CDI 2007 Avantgarde, sedan.