Motorophæng
Motorophæng
Hej
Er der nogen er har erfaring med holdbarheden på nye motorophæng?
Jeg skiftede for 80.000 km siden, men har dem mistænkt for allerede at være sløje.
Er der nogen er har erfaring med holdbarheden på nye motorophæng?
Jeg skiftede for 80.000 km siden, men har dem mistænkt for allerede at være sløje.
S211-E320 CDI Avantgarde 2008
-
- Geografisk sted: Midtfyn
Re: Motorophæng
Har kørt diverse MB biler i mere end 25 år og har aldrig fået skiftet motorophæng. Nye motorophæng holder vel lige så længe som dem som sad på bilen fra ny. Vel at mærke hvis de er originale!
Ja, levetiden på de uoriginale er noget kortere i forhold til de originale.
Man får jo hvad man betaler for.
kan det være helt ned til 80.000 km?JTC skrev:Ja, levetiden på de uoriginale er noget kortere i forhold til de originale.
Det kan man godt risikereJuul skrev:kan det være helt ned til 80.000 km?JTC skrev:Ja, levetiden på de uoriginale er noget kortere i forhold til de originale.
"vælter" motoren rundt i rummet, når du starter ??
ZOOM ZOOM.
Nej, den ligger ret roligt, men jeg syntes den larmer mere end den plejer i tomgang og ved acc. og der er også lidt vibrationer.BWJ skrev:Det kan man godt risikereJuul skrev:kan det være helt ned til 80.000 km?JTC skrev:Ja, levetiden på de uoriginale er noget kortere i forhold til de originale.
"vælter" motoren rundt i rummet, når du starter ??
Samme symptomer som da de sidst var færdige.
Det er jo dyrt at fyre med mahogni, så jeg må hellere købe originale denne gang
Det bliver skiftet samtidig -ligesom sidstBWJ skrev:Har du også kigget på gearkasseophæng ??