Hej Alle
Har et spørgsmål, er der nogen er jer der har været ude for at der kom et ordentlig knald ( et meget meget højt brag) fra luftundervognen og så satte vognen sig ned.
Kan bælgene bare lukke luft ind indtil de eksplodere ?
Har ikke været under vognen endnu, men frygter det værste.
/Thomas
Eksploderet undervogn
Re: Eksploderet undervogn
Det er en w211 det drejer sig om
Det har jeg været ude for ifm. nye luftfjedre, der blev monteret forkert.origon skrev:Det er en w211 det drejer sig om
Det kan vist også ske pga. slidtage.
S211-E320 CDI Avantgarde 2008
Jeg har set at hvis relæet til luftpumpen brænderfast, så ender det om med en sprænkt pumpe.
Hvis der ligger en masse små plastik kugler inde bag forkofangeren i venste side. Så er det derfor.
Ellers er det nok en deffekt luftbælg som der nævnes
Hvis der ligger en masse små plastik kugler inde bag forkofangeren i venste side. Så er det derfor.
Ellers er det nok en deffekt luftbælg som der nævnes
Tror ikke det er pumpen, som er gået den kører når jeg åbner døren , skal afsted med den så den kan komme op på en lift, og få dommen, men må da ærligt indrømme at det giver noget af et drøn , selv fuglene fløj afsted i panik, når de sprænger
Men hvis den ene bælg er i stykker vil det går udover den anden så den sætter sig med ned ?
Hvad ligger sådanne nogle bælge på af pris ca. , samt er det en god idé at skifte dem begge som man gør med fjedre, støddæmpere og kaliber osv. ?

Men hvis den ene bælg er i stykker vil det går udover den anden så den sætter sig med ned ?
Hvad ligger sådanne nogle bælge på af pris ca. , samt er det en god idé at skifte dem begge som man gør med fjedre, støddæmpere og kaliber osv. ?
Pumpen køre stadig hvis det er. Der sider bare et plastik kammer på pumpen som sprænger hvis den ikke stopper i tide. Har efterhånden set det en del gange.
Ville sige på den måde, lad os håbe det bare er pumpen! De luftbælge er voldsom dyre
Ville sige på den måde, lad os håbe det bare er pumpen! De luftbælge er voldsom dyre

Lille kedelig Update, det var bælgen der røg sig en tur
, det koster at fyre med mahogni
/ Thomas

/ Thomas