hvor uheldig kan man lige være, bolt knækket w204
Re: hvor uheldig kan man lige være, bolt knækket w204
Ny bøsning presset i. bilen kører igen. den var på ingen måde til at redde. bolten var irret så meget fast i bøsningen at det ikke var muligt.
Det var jo hurtigt klaret, med 4 hjuls udmåling og hele programmet 

ZOOM ZOOM.
Hov hov 'BWJ', jeg tror ikke 'aknedude' er til spydige bemærkninger efter sådan en weekend....BWJ skrev:Det var jo hurtigt klaret, med 4 hjuls udmåling og hele programmet

Og tillykke til 'aknedude' for det lykkedes

W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
W211 - E240 Avantgarde - 2004
Tror nu mere det var en fornuftig, men kæk bemærkning. Hvis bilen ikke sporer, vil dækkene blive slidt skævt, muligvis vil de også blive slidt hurtigere en normalt ... og ikke sikkert at bilen kører ligetømreren skrev:Hov hov 'BWJ', jeg tror ikke 'aknedude' er til spydige bemærkninger efter sådan en weekend....BWJ skrev:Det var jo hurtigt klaret, med 4 hjuls udmåling og hele programmet![]()
W639 2005 (2020-)
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
Bri_jac skrev:Tror nu mere det var en fornuftig, men kæk bemærkning. Hvis bilen ikke sporer, vil dækkene blive slidt skævt, muligvis vil de også blive slidt hurtigere en normalt ... og ikke sikkert at bilen kører ligetømreren skrev:Hov hov 'BWJ', jeg tror ikke 'aknedude' er til spydige bemærkninger efter sådan en weekend....BWJ skrev:Det var jo hurtigt klaret, med 4 hjuls udmåling og hele programmet![]()

ZOOM ZOOM.
"Tror nu mere det var en fornuftig, men kæk bemærkning. Hvis bilen ikke sporer, vil dækkene blive slidt skævt, muligvis vil de også blive slidt hurtigere en normalt ... og ikke sikkert at bilen kører lige"
Helt ærligt, jeg er sikker på 'aknedude' er udmærket klar over den skal spores.
Men nu ER det jo ikke alle der har deres eget sporings apparat og derfor kan spore på en søndag.....
Men nu ER det jo ikke alle der har deres eget sporings apparat og derfor kan spore på en søndag.....

Det er mandag i dag tømrertømreren skrev:"Tror nu mere det var en fornuftig, men kæk bemærkning. Hvis bilen ikke sporer, vil dækkene blive slidt skævt, muligvis vil de også blive slidt hurtigere en normalt ... og ikke sikkert at bilen kører lige"

ZOOM ZOOM.
Ja, det er det.
Men jeg læser 'aknedude's indlæg fra i går, som om han dér ville skifte bøsningen.
Derudover passer han vel sit arbejde ligesom alle os andre og har derfor ikke tid til at køre på værksted og få sporet vognen akut på en mandag. SÅ vigtigt er det jo heller ikke. Dækkene slides jo ikke flere millimeter, blot fordi han kører et par dage med dårlig sporing....
Men jeg læser 'aknedude's indlæg fra i går, som om han dér ville skifte bøsningen.
Derudover passer han vel sit arbejde ligesom alle os andre og har derfor ikke tid til at køre på værksted og få sporet vognen akut på en mandag. SÅ vigtigt er det jo heller ikke. Dækkene slides jo ikke flere millimeter, blot fordi han kører et par dage med dårlig sporing....
Et hint til en anden gang, så er det ikke nødvendig at løsne nogen bolte. Med det rigtige værktøj, som man stikker igennem fjedren også spænder den sammen, så tager det ingen tid at skifte 2 bagfjedre
Fx det her fre biltema
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Varkt ... 000020865/
Mvh. C63 AMG

Fx det her fre biltema

http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Varkt ... 000020865/
Mvh. C63 AMG
Den bliver ikke udmålt, for der er intet at justere på alligevel, og det fjeder værktøj der linkes til kan ikke bruges til den bil jeg har. der er ikke noget hul under fjederen.
iøvrigt 4 hjulsudmåler man ikke bilen før man har kørt en uges tid efter at bilen er blevet sænket
iøvrigt 4 hjulsudmåler man ikke bilen før man har kørt en uges tid efter at bilen er blevet sænket
aknedude skrev:Den bliver ikke udmålt, for der er intet at justere på alligevel, og det fjeder værktøj der linkes til kan ikke bruges til den bil jeg har. der er ikke noget hul under fjederen.

ZOOM ZOOM.
Kom nu bare med de vise ord, hvad kan man justere bagi, din attityde pisser mig i den grad af. det er så latterligt nedladene at skrive som du gør. tror du har misset ideen med at skrive i et forum.BWJ skrev:aknedude skrev:Den bliver ikke udmålt, for der er intet at justere på alligevel, og det fjeder værktøj der linkes til kan ikke bruges til den bil jeg har. der er ikke noget hul under fjederen.
Så puster vi lige ud en gang, og tager den med ro..
Toe Bag
http://mbworld.org/wiki/images/3/35/W20 ... ar_Toe.pdf
Camber og Caster foran kan justeres med "sporbolte" A000 330 0018
(Toe foran behøver nok ingen forklaring)
Toe Bag
mbpeppe skrev:Så puster vi lige ud en gang, og tager den med ro..
Toe Bag
Takker for link,
Ja sorry for den lidt "høje" tone. Men det er et forum hvor man hjælper hindanden, så behøver man ikke at indsætte latterlige smileys, i alle tråde. Virker sku lidt Smartass. og nedladene, og mon jeg er den eneste der tænker sådan?????
aknedude skrev:mbpeppe skrev:Så puster vi lige ud en gang, og tager den med ro..
Toe Bag
Takker for link,
Ja sorry for den lidt "høje" tone. Men det er et forum hvor man hjælper hindanden, så behøver man ikke at indsætte latterlige smileys, i alle tråde. Virker sku lidt Smartass. og nedladene, og mon jeg er den eneste der tænker sådan?????
Måske

Men som du selv skriver, det er et forum hvor man gerne skulle kunne lære lidt af hinanden, og når du skriver at der intet er at justere, så undskyld mig - så udløser det en

ZOOM ZOOM.