Hej MB Forum.
Som jeg har skrevet i mit tidligere emne, så har min bil haft svært ved at blive varmere end 65 grader.
Et andet problem jeg også har nævnt er mit varmeanlæg, som somme tider ikke kan slukkes.
I dag kørte jeg så en lidt længere tur. Mit varmeanlæg valgte at fungere, og da jeg slukker det hele (EC slukkes, dvs kompressor slukket) stiger temp. til 80 grader.
Når jeg tænder anlægget daler temp. igen.
ER dette normalt, således at den manglende motorvarme skyldes anlægget???
Kun 60 grader, mulig fejlkilde!
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
- Administrator
- Site Admin
- Indlæg: 2327
- Tilmeldt: 28. feb 2009, 23:37
Det er ikke svært hvis du ikke har ti tommelfingre.
1. af med motordækselerne.
2. af med kølerdæksel for at tage trykket og sæt den på igen.
3. hvis muligt, skru oliefilter op for at give mer plads.
4. af med kølerslange og det 3 stk. torx10 bolte og være obs på røret som går fra bunden af thermostat til ...... varmeveksleren tror det er....
Montering omvendt rækkefølge.
Fyld kølervæske og kør en tur.
Efter køreturen, skru kølerdæksel forsigtigt op uden at blive skoldet af og evt. efterfyld kølervæske.
1. af med motordækselerne.
2. af med kølerdæksel for at tage trykket og sæt den på igen.
3. hvis muligt, skru oliefilter op for at give mer plads.
4. af med kølerslange og det 3 stk. torx10 bolte og være obs på røret som går fra bunden af thermostat til ...... varmeveksleren tror det er....
Montering omvendt rækkefølge.
Fyld kølervæske og kør en tur.
Efter køreturen, skru kølerdæksel forsigtigt op uden at blive skoldet af og evt. efterfyld kølervæske.