Hej.
Ved dieselfilter skift på min sprinter 216 CDI knækker jeg desværre den clips der sidder på slangen på den midterste studs på filteret.
Jeg har ledt over alt, og kan ikke finde dem på nettet.
Der skulle vel ikke være en der ved hvor de kan bestilles?
Clips til dieselslange
Re: Clips til dieselslange
Et lille spændebånd burde gøre tricket 

Nix - der skal bruges en studs/clips til at montere slangen på kraven på filteretHN9200 skrev:Et lille spændebånd burde gøre tricket
Det hos aut du skal have den nippel/studs
w211 sedan e280cdi v6 2007 avantgarde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Opgraderet med sportspakke og 19 amg/eftermonteret memorypakke,dynamisk førersæde,amg e55 bremser,h/k logic7,originalt canbus fyr,solgardin,distronic,Airmatic
Kommende retrofits: dynamisk passæde
Tak Alex.Alex B J skrev:Det hos aut du skal have den nippel/studs
Hvem er aut?
Autoriseret forhandlerAsgaarden skrev:Tak Alex.Alex B J skrev:Det hos aut du skal have den nippel/studs
Hvem er aut?
ZOOM ZOOM.
På Gørløses hjemmeside er der en som hedder webkatalog der finder du din bil efter stelnummer, så kigger du under 07 for motor og dernæst under brændstofslanger så tror jeg du kommer frem til at den har nummer 6110702032 prøv det
jensen skrev:På Gørløses hjemmeside er der en som hedder webkatalog der finder du din bil efter stelnummer, så kigger du under 07 for motor og dernæst under brændstofslanger så tror jeg du kommer frem til at den har nummer 6110702032 prøv det
PRÆSIS - tusind tak for hjælpen.