Info center og nr. Plade lys

Alt vedrørende teknik
Besvar
Ivan_75

Info center og nr. Plade lys

Indlæg af Ivan_75 »

Har fået fejl på venstre nr plade lys. Den er så skiftet men skriver stadig i info displayet at den er defekt. Har haft højre ude og nu melder den fejl på den også. De lyser begge nu. Men skriver fejl på begge i info display hvordan sletter man dette.

Bilen er en 211 st.car fra 2007
Peter BJ
Kontakt:

Re: Info center og nr. Plade lys

Indlæg af Peter BJ »

Ivan_75 skrev:Har fået fejl på venstre nr plade lys. Den er så skiftet men skriver stadig i info displayet at den er defekt. Har haft højre ude og nu melder den fejl på den også. De lyser begge nu. Men skriver fejl på begge i info display hvordan sletter man dette.

Hej

Havde samme problem med min; periodisk fik jeg fejl på højre nr-pladelys, selvom den lyste. Løsning: rens kontaktpunkterne og sæt en ny pære i, eller skift lygtehuset og sæt ny pære i.
--
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Ivan_75

Indlæg af Ivan_75 »

Løst ved at gøre dette.

- Make the light on "Auto"
- Start the engine
- Switch the light on "0"
- Switch the light on "Auto"
- Switch the engine off
- Start the engine again
Peter BJ
Kontakt:

Indlæg af Peter BJ »

Peter BJ skrev:
Ivan_75 skrev:Har fået fejl på venstre nr plade lys. Den er så skiftet men skriver stadig i info displayet at den er defekt. Har haft højre ude og nu melder den fejl på den også. De lyser begge nu. Men skriver fejl på begge i info display hvordan sletter man dette.

Hej

Havde samme problem med min; periodisk fik jeg fejl på højre nr-pladelys, selvom den lyste. Løsning: rens kontaktpunkterne og sæt en ny pære i, eller skift lygtehuset og sæt ny pære i.
Skal lige nævne, at den højre ikke lyste så kraftigt som den venstre.
--
Peter BJ
W211 E280CDI V6 2006
(T202 C220CDI 2000)
Besvar