Defekt forsinkelse, udv. lys

Alt vedrørende teknik
Besvar
MAndersen

Defekt forsinkelse, udv. lys

Indlæg af MAndersen »

Hej.
Jeg har to Mb - en A180 2017, og en E220 2018.
Begge har funktionen forsinkelse af slukning af udv. lys, som ikke virker. Jeg har haft min A på værksted, og de fiksede det, men det virkede kun 1 døgn. Min E har jeg ikke været på værksted endnu, men skal jeg holde på værksted hver anden dag, for at få det til at virke? Andre der har prøvet det?
Michael
Brugeravatar
BWJ
Geografisk sted: DK

Re: Defekt forsinkelse, udv. lys

Indlæg af BWJ »

MAndersen skrev:Hej.
Begge har funktionen forsinkelse af slukning af udv. lys, som ikke virker. Jeg har haft min A på værksted, og de fiksede det, men det virkede kun 1 døgn. Min E har jeg ikke været på værksted endnu, men skal jeg holde på værksted hver anden dag, for at få det til at virke? Andre der har prøvet det?
Michael
Prøv med slukket bil, at slå funktion fra i kombi, start og sluk bil, prøv så at aktivere igen i kombi start og sluk, så skulle det virke igen.
ZOOM ZOOM.
MAndersen

Re: Defekt forsinkelse, udv. lys

Indlæg af MAndersen »

BWJ skrev:
MAndersen skrev:Hej.
Michael
Prøv med slukket bil, at slå funktion fra i kombi, start og sluk bil, prøv så at aktivere igen i kombi start og sluk, så skulle det virke igen.
Tak for forslaget. Det hjalp med godt en time på værksted. Men hvis lyset er slået til - altså på automatisk, dur det ikke. Virker kun når lyset er slukket - altså kontakten står lodret. Michael
Besvar