W211 3,0 cdi
Går i nøddrift ved evt overhaling på motorvej, hvis jeg kører pænt kan jeg godt snige mig rundt unden fejl (nøddrift)
Alle følere, turbo samt elektronikken til denne er udsk, egr er også kontrolleret.
Nogen ide ?
Jeg tænker at fjerne filter i det gamle partikkelfiltet, så er der da luft igennem .
Det er ligesom den ikke rigtigt tager gassen jævnt, men tøver lidt, som kraftig turbotøven,
MVH
Henrik
Nøddrift
Re: Nøddrift
Tester på!
Ellers kan alle brugerne herinde gætte fra nu af, til vi har været alle delene igennem...
Når det er sagt, har jeg erfaring med, et udtjent (læs: fyldt med skidt) brændstoffilter kan lave ballade, når motoren belastes.
Ellers kan alle brugerne herinde gætte fra nu af, til vi har været alle delene igennem...
Når det er sagt, har jeg erfaring med, et udtjent (læs: fyldt med skidt) brændstoffilter kan lave ballade, når motoren belastes.
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
W211 - E240 Avantgarde - 2004
W211 - E240 Avantgarde - 2004
Ja ok
Det er mig der lige kunne have skrevet jeg har haft tester på SORRY.
Der er fejl på partikkelfilter tryksensor. Og foreste lambdasensor, men alt er nyt.
Jeg har kontrolleret ledninger stik osv.
Jeg ved sku ikke lige, men jeg formoder de nye dele er ok.
Men jeg famler lidt i blænde.

Der er fejl på partikkelfilter tryksensor. Og foreste lambdasensor, men alt er nyt.
W211T E280 CDI
W210T 300TD
W202 250D
W210T 300TD
W202 250D
H.N. skrev:Ja ok![]()
"partikelfilter tryksensor", den fejl giver de symptomer du beskriver.
ZOOM ZOOM.
Tak for svaret BWJ.
Jeg køber en ny (igen) det er da et forsøg værd.
Hygge herfra
Jeg køber en ny (igen) det er da et forsøg værd.
Hygge herfra

W211T E280 CDI
W210T 300TD
W202 250D
W210T 300TD
W202 250D
Hej , jeg har et par gange oplevet at min ml320 cdi efter ca 15 km kørsel holder op med at trække , dvs den kan kun meget langsomt komme op i fart , har så holdt ind til siden , slukket for motoren og ca 2 min senere startet op igen og kørt uden problemer , det er sket 2 gange , her til morgen ville den ikke trække fra starten af og motorværn lyser , så sidder og venter på at værksted åbner , kan det være lambda sonde i udst evt ? Kører meget med trailer , og alt olieskift er overholdt både på motor og gearkasse , mvh
Tak BWJ
Skiftede patikkel trykcensoren igen
Wuups ingen problemer.
Henrik
Skiftede patikkel trykcensoren igen

Wuups ingen problemer.
Henrik
W211T E280 CDI
W210T 300TD
W202 250D
W210T 300TD