Mercedes c220 w202 rem længde?
Mercedes c220 w202 rem længde?
Hej jeg har en mercedes c220 fra 1998 som jeg gerne vil skifte remmen på. Det er den rem man kan se oppe foran motoren ved fronten af bilen. Mit spørgsmål er hvor lang den rem er? Der er flere forskellige længder på thansen, og vil gerne være sikker. Så er der nogen der kan fortælle mig det? Hvis det skulle hjælpe nogen, er nummerpladen XM51678
Re: Mercedes c220 w202 rem længde?
Tryk på alle spec. under hver rem, længde afhænger af bilens udstyr (niveau, aircon) http://www.thansen.dk/bil/autoreservede ... 0&refloc=3#
Ellers taget det 10 sek. at pille den af ved butikken
Ellers taget det 10 sek. at pille den af ved butikken

ZOOM ZOOM.
Er den da nem at pille af?
Ja du holder remstrammer med en topnøgle mens du tager den af, men husk at tage et billede af hvordan den skal sidde, hvis du ikke har prøvet det før.MayzerRT skrev:Er den da nem at pille af?
Sætter du den forkert kan den lynhurtigt blive ødelagt.
Det er iøvrigt en godt idé at skifte remstrammer når man er igang.
ZOOM ZOOM.
Jeg tror ikke helt jeg er med når du siger det sådan, men det er måske nemmere når man står med det?
Har lige set på YouTube hvad du mente, men har kigget på thansen nu min er med klimaanlæg, men hvad er niveau regulering?
Luftundervogn.MayzerRT skrev:hvad er niveau regulering?
Men hvorfor handler du ikke hos autoriseret Mercedes Benz? Det koster marginalt mere, du får den rigtige rem første gang og i bedste kvalitet....
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
W211 - E240 Avantgarde - 2004
W211 - E240 Avantgarde - 2004
Hvis det er luftundervogn, så kan jeg ikke finde ud af det på thansen. Altså den rem med klima (som min har) Er også med niveau regularing. så hva fanden skal jeg lige have fat i ?? Og køber ikke fra mercedes da ja netop, det er makant dyrere. Kvaliteten kan vi diskutere, men at give 300kr for en rem lyder fint. Mercedes vil vel have 1000kr for sådan en, og det nægter jeg at betale.
Ring og bestil her http://autoimport.dk/mercedes_webcatalo ... 49970492O/ og du har den hurtigt i posten, du får den rigtige når du oplyser stelnr.
Kør evt forbi, (ved ikke hvor du kommer fra)
Kør evt forbi, (ved ikke hvor du kommer fra)

ZOOM ZOOM.