Er der gode råd til fastsiddende gløderør cylinder 2-3 på en W245
vh
Gløderør udskiftning
Gløderør udskiftning
MB 180 CDI fra 2009 - 143HK
Re: Gløderør udskiftning
Tøm en bøtte WD-40 eller lignende produkt, i fordybningerne omkring gløderørene.
Kør varm.
Lad køle af.
Og gentag så proceduren mindst én gang.
Så kan du ikke gøre mere for at afhjælpe 'fastgroede' gløderør.
Kør varm.
Lad køle af.
Og gentag så proceduren mindst én gang.
Så kan du ikke gøre mere for at afhjælpe 'fastgroede' gløderør.
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Re: Gløderør udskiftning
fint nok:
men der skal godt nok adskilles en del inden de viser sig.
men der skal godt nok adskilles en del inden de viser sig.
MB 180 CDI fra 2009 - 143HK
Re: Gløderør udskiftning
Hvad gør MB værksted hvis ikke smøremidlet løsner dem.
MB 180 CDI fra 2009 - 143HK
Re: Gløderør udskiftning
Bruger induktion varmer, og hvis det så alligevel knækker må kunden bare til læderet
Så bliver det boret ud, Heli Coil i og så er det "måske" klaret
ZOOM ZOOM.
Re: Gløderør udskiftning
Tak for kaffe.
Har kørt diesel i -8 / 123 / 124 og har aldrig haft gløderør problemer.
Er det de nye MB der har sparet på materialerne.
Har kørt diesel i -8 / 123 / 124 og har aldrig haft gløderør problemer.
Er det de nye MB der har sparet på materialerne.
MB 180 CDI fra 2009 - 143HK
Re: Gløderør udskiftning
Også det.
Derudover benytter 'man' åbenbart heller ikke længere fedt på gevindene på bilerne. Man skulle jo nødig kunne skille tingene ad, uden at tjene penge på ekstraomkostninger....
W639 - Vito 120 Avantgarde - 2007
Re: Gløderør udskiftning
Ja Så må jeg jo se hvor længe de to gamle gløderør kan holde.Indtil nu er det 10 år og 135.000km.
MB 180 CDI fra 2009 - 143HK