Hej
Har kik på en C 200 benzin fra 2015-16.
Den skulle indeholde motor type M274
Kikker lidt på info om hvad der skrives.
Tidlig kæde skift
Knastaksel problemer
Stempel problemer
Kan det virkelig passe at Mercedes skaber så store problemer for ejerne afderes biler.
C 200 benzin med motortype M274
C 200 benzin med motortype M274
MB 180 CDI fra 2009 - 143HK
Re: C 200 benzin med motortype M274
Hej Kuha.
Giv Jtc et kald eller mail, tal med Jacob, der ejer det, han vil givetvis kunne svare dig. Bruger dem som værksted og har altid kunne spørge om diverse fejl på modeller inden jeg har købt.
Jolars
Giv Jtc et kald eller mail, tal med Jacob, der ejer det, han vil givetvis kunne svare dig. Bruger dem som værksted og har altid kunne spørge om diverse fejl på modeller inden jeg har købt.
Jolars
GLA 220d 4matic 2017
177 HK 350 Nm standard.
215 HK 420 Nm med let chipning fra Quantum files.
177 HK 350 Nm standard.
215 HK 420 Nm med let chipning fra Quantum files.
Re: C 200 benzin med motortype M274
https://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=176
en større motor c300 med problemer
https://www.carcomplaints.com/news/2022 ... suit.shtml
en større motor c300 med problemer
https://www.carcomplaints.com/news/2022 ... suit.shtml
W639 2005 (2020-)
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
Re: C 200 benzin med motortype M274
Jeg kan måske bidrage positivt til dem der har bekymringer ift. motoren. Vi har fra ny har købt en 12/2014 c200 med m274 benziner
I mit ejerskab i skrivende stund 9 1/2 år og 260.000 km. Bruges primært som konependlerbil på motorvej 90 km hver vej.
Skal ikke male et lysegrønt billede af modellen, men må sige at vi hidtil har været forskånet for grimme reparationer, og at den har bevist sit økonomiske og komfortmæssige værd som pendlerbil. Vi holder ret konstant 16.1 km/l gennemsnit over triptæller reset for hver 50.000 km. Det er ikke ringe for en relativ stor benzinbil med meget ekstraudstyr.
Jeg passer godt på bilen, og har skiftet visse sliddele præventivt, men den kører altså fortsat på samme kæde, turbo, udstødning, katalysator og i øvrigt også luftundervogn, lejer og det meste af hjulophæng både for og bag.
De få komplicerede problemer der har været, har jeg fået ordnet hos mercedes. Derudover servicerer jeg selv bilen.
Jeg fører faktisk en log over alle service/reparationsudgifter siden bilen var ny, men det vil jeg ikke kede jer med her.
I mit ejerskab i skrivende stund 9 1/2 år og 260.000 km. Bruges primært som konependlerbil på motorvej 90 km hver vej.
Skal ikke male et lysegrønt billede af modellen, men må sige at vi hidtil har været forskånet for grimme reparationer, og at den har bevist sit økonomiske og komfortmæssige værd som pendlerbil. Vi holder ret konstant 16.1 km/l gennemsnit over triptæller reset for hver 50.000 km. Det er ikke ringe for en relativ stor benzinbil med meget ekstraudstyr.
Jeg passer godt på bilen, og har skiftet visse sliddele præventivt, men den kører altså fortsat på samme kæde, turbo, udstødning, katalysator og i øvrigt også luftundervogn, lejer og det meste af hjulophæng både for og bag.
De få komplicerede problemer der har været, har jeg fået ordnet hos mercedes. Derudover servicerer jeg selv bilen.
Jeg fører faktisk en log over alle service/reparationsudgifter siden bilen var ny, men det vil jeg ikke kede jer med her.