dyser

Alt vedrørende teknik
Daimler
Geografisk sted: Haderslev

Re: dyser

Indlæg af Daimler »

bylle skrev:det er første gang jeg høre det ..... men jeg er villig til at prøve, hvilken olie skal jeg bruge og kan der ske noget ved det ???
Hej bylle!

Du skal sgu ikke hælde olie din dieselolie. det er jo en cdi du kører i, og ikke en gammel dieselhakker. Hvis du vil hælde noget i, så skal du bruge enten Bell Add, Wûrth, eller Smogdokter produkter. Det renser dyser og gir en renere forbrænding. Der er jo bøvl nok med sod i indsugningsmanifolden fra Egrventilen ,så lad være med, at gøre det være. Det kan da godt være jeg ikke ved noget om det, men jeg har jo også kun skruet i Benzer i 47 år. :wink:

Daimler!
linander

Indlæg af linander »

Daimler skrev:
bylle skrev:det er første gang jeg høre det ..... men jeg er villig til at prøve, hvilken olie skal jeg bruge og kan der ske noget ved det ???
Hej bylle!

Du skal sgu ikke hælde olie din dieselolie. det er jo en cdi du kører i, og ikke en gammel dieselhakker. Hvis du vil hælde noget i, så skal du bruge enten Bell Add, Wûrth, eller Smogdokter produkter. Det renser dyser og gir en renere forbrænding. Der er jo bøvl nok med sod i indsugningsmanifolden fra Egrventilen ,så lad være med, at gøre det være. Det kan da godt være jeg ikke ved noget om det, men jeg har jo også kun skruet i Benzer i 47 år. :wink:

Daimler!
hej daimler hvad kan jeg så gør ved mine dyser noget du anbefaler mærke og sted man køber det eller noget andet? det lød ellers meget godt med det olie har en 220 d fra 97 ikke en cdi og ved du hvr man kan se hvad den har af hk for den skyder sku mange knob smiler men det er en dejlig bil og køre i kommer da frem men ville gerne lidt hurtiger frem mvh michael
0525

Indlæg af 0525 »

jeg har med interesse læst indlægene om at fylde motorolie i tanken,da jeg selv har en 124 250dder lyder som en fiskekutter når den går i tomgang,men den kører upåklageligt,hvor tit skal man fylde olie i tanken og hvor hurtigt har man resutatet :?:
Casper16feb

Indlæg af Casper16feb »

Hejsa

Får man ikke samme effekt med et diesel-additiv?

Skal på langtur næste weekend, tror jeg prøver det - så er i advaret hvis i ser en osende MB210'er på vej over fyn!! :D

mvh Casper
jva

Indlæg af jva »

hej
har haft flere mb og altid hældt to takts olie på dem når jeg skulle på længre ture da det jo er en forbrædings oli smøre den pumpe dyser og hvad der til høre og har aldrig haft vrævl med det tværtimod så prøv bare det
Besvar