den måler vel 5 X 6 cm. -der er et kabel med et fladt stik med 4 ledninger i.
Kablet forsvinder ind under loftlyset, og der efter

- Der står intet om den i instruktions bogen.
Venligst.
Carsten
Hej, det skal jeg lige have kikket på, for hvis det er en regncensor så er den i "udu".Bri_jac skrev:regnsensor er mit bud - du burde kunne se fra ydersiden ind mod sensoren fra ruden, at der er nogle dioder (Disse er infrarøde og detekterer regnen), du kan benytte et digital kamera/ evt mobiltlf med digital kamera og se om lysdioderne er tændt. For den kan nemlig opfange lyset
Hej Finn.HFJ skrev:Hej Carsten, den firkantede boks du beskriver er regnsencor. Det kan være at det er elektronikken som er istykker i boksen, en ny i Tyskland, koster så vidt jeg husker omkring 350,00kr.Vær forsigtig, når du afmonterer den. Det kan også være fordi den har løsnet sig fra forruden, den er limet fast med metal holder, og de kan løsene sig. Hvis du spørger Mercedes, skal der ny forrude til hvor holderen er fast gjort. Jeg har været heldig at få den til at sidde fast ved at varme med varmluftpistol og få den klemt til ( det har holdt i et år nu). Hvis du ikke vil ofre hvad en boks, koster kan du afmontere stikket og viskeren vil køre ca. en gang hver 6. sekund, i stilling 1.
Hilsen Finn