Hej, Jeg har haft fyret afmonteret og efter geninstallation starter det ikke. Jeg kan måle det får strøm, men har en mistanke om at det skal resettes. Dette foregår ved at demontere en af de 3 sikringer som ifgl Webasto manualen sidder på ledningsnettet. Problemet er bare lige at jeg ikke kan finde disse sikringer. Er der en der har et bud ? det er en W202T fra 1999. Iøvrigt kanontilfreds selv efter 525.000 km
mvh Steen
Ved ikke hvor sikringer sidder, men vhis det har været afmonteret og ledningerne har været demonteret - er det jo det samme some at resette!?!
Mit fyr starter kun hvis temp er over 7grader, med mindre jeg tvangsstarter det via timerenheden. - så hvis min bil er inde i en varm garage vil fyret ikke starte...
Husk at tjekke om din fødepumpe bliver startet? Min fødepumpe er under bilens dieseltank, den giver nogle clicklyde når den pumper diesel - mener at det er den blå ledning fra dit oliefyr der aktiverer fødepumpen.
W639 2005 (2020-)
W204 stationcar, 2010 220CDI BE (km 188.099)
W107 380SLC, 1980 (1999-)
Tidligere R171 SLK 200 kompressor, 2004 (km 65.279)
Tidligere W202 stationcar 220CDI, 1999 (km 70.092)
Tidligere /8 200 benzin, 1973 dog uden plader
Hej Bri
tak for dit svar.
jeg er opmærksom på den der med udetemperatur og motortemperaturen, og det er ikke nok blot at "tage" strømmen. Der skal åbenbart være spændimng på noget af det mens man afbryder en del. ( ifgl manualen ) Jeg kan ikke umiddelbart høre pumpen, men jar må se at få løftet dytten så jeg kan måle spændingen på den i stedet. Jeg har målt at der er 12 v på fyret, men havde desværre ikke mulighed for at teste de øvrige forbindelser. Jeg kan ikke tvangsstarte den.
mvh steen