xennon lys 210
xennon lys 210
hej er der nogen der har prøvet at mont xenon på en 210 i fjernlys og hvis hvordan er lys samt opstart syntes det ser lidt fesen ud med alm i fjernlys og xenon i nærlys til sidst hvor mange kelvin er en org pære
Re: xennon lys 210
jeg mener det er 4300k der er org.
jeg synes også det ser fesen ud, jeg har også haft tanken men jeg tør ikke, der er jo så meget el-kontrol, så jeg tror der kommer fejlmelding på det hvis du montere det, så jeg er gået fra det.
men hvis du montere det må du lige fortælle hvordan det er blevet.
jeg synes også det ser fesen ud, jeg har også haft tanken men jeg tør ikke, der er jo så meget el-kontrol, så jeg tror der kommer fejlmelding på det hvis du montere det, så jeg er gået fra det.
men hvis du montere det må du lige fortælle hvordan det er blevet.
man kan få nogle balaster med indbygget canbus i så tror ikke det bliver det store problem
-
Jeg har monteret xenon i båd nærlys og fjernlys. Det fungere helt fint, og ingen lamper der lyser.. 

hvilket sæt har du købt..
uniqimport har nogle snydemodstande til til 99 kr
er din org.mont med xenon i nærlys hvilken kelvin har duBorrlander skrev:Jeg har monteret xenon i båd nærlys og fjernlys. Det fungere helt fint, og ingen lamper der lyser..
Du skal lige være opmærksom på at K værdien ikke har noget med lysets kraft, men lysets farve, den optimale farve, specielt for at undgå lovens lange og irriterende arm er at vælge 6000K, hvilket er hvidt lys.
AK

AK
C126 The Peak Of Car Evolution
min er født med xenon men kun i nærlys (aventgarde)