radio og cd i w210
radio og cd i w210
Hej Alle.
Har et spørgsmål.. hviken radioer og cd afspillere bruger i i jeres w210, min virker ikke mere og har tænkt at købe noget der ikke er fra MB da det koster kassen.
men hvilken slags bruger i og kan det betjenes fra rattet..
Peter
Har et spørgsmål.. hviken radioer og cd afspillere bruger i i jeres w210, min virker ikke mere og har tænkt at købe noget der ikke er fra MB da det koster kassen.
men hvilken slags bruger i og kan det betjenes fra rattet..
Peter
Re: radio og cd i w210
Hej alle der besøger denne tråd.
Nu er der ca 10 der har været inde og læse tråden, men ingen har svaret" er det forde de ikke har radio og cd i bilen" ´det undre mig da det er et meget åbent spørgsmål..
Hvilken radio og cd bruger i andre der har mb.
Peter
Nu er der ca 10 der har været inde og læse tråden, men ingen har svaret" er det forde de ikke har radio og cd i bilen" ´det undre mig da det er et meget åbent spørgsmål..
Hvilken radio og cd bruger i andre der har mb.
Peter
-
- Geografisk sted: Malmö
Bruger originalt mb, har command 2,0 samt cdveksler i bagagerummet, det er altså den bedste løsning, du kan sagtens montere en uoriginal radio, men no matter what så kan du ikke bruge fjernstyrringen i rattet, du kan købe et originalt command 2,0 med navi und alles, brugt med garenti fra ca 4000 kr på nettet.
Det kan ikke gøres ret meget billigere end dette, http://www.original-navi.de/
ZOOM ZOOM.
lige et par spørgsmål til tråden er der software i den command 2,0 til navi?? ell skal man så os ud og købe det og skal man ik også købe en ny ramme i midterkonsol når der sidder en 1-din radio??
-
Jo du skal have en ny ramme, men den kan findes billigt, der er ikke navicd med, men de kan hentes på mange hjemesider gratis, hvis man ikke vil betale for en original, det er intet problem
hejsundsgaard skrev:Jo du skal have en ny ramme, men den kan findes billigt, der er ikke navicd med, men de kan hentes på mange hjemesider gratis, hvis man ikke vil betale for en original, det er intet problem
Hvor finder man navicd over østeuropa?
Mvh
Helge
Ikke HELT lovligt at "hente" på nettet, -------- bemærk lige min skinnende glorie 

ZOOM ZOOM.
-
piratebay.org har dem alle sammen lige til at hente, kan du ikke få lov til at gå til den adresse, så gå ind på proxysurf.dk og via den til piratebay, har selv hele serien og de fungere upåklagligt
jeg kan finde over alle (næsten) lande, men ikke østeuropa bl.a. Rumænien.sundsgaard skrev:piratebay.org har dem alle sammen lige til at hente, kan du ikke få lov til at gå til den adresse, så gå ind på proxysurf.dk og via den til piratebay, har selv hele serien og de fungere upåklagligt
Helge
Hej
Man kan benytte de fleste radioer i w210, det eneste man skal indkøbe er en interface fra Bosch. Den kan indkøbes hos de fleste grossister.
Man kan benytte de fleste radioer i w210, det eneste man skal indkøbe er en interface fra Bosch. Den kan indkøbes hos de fleste grossister.
Til Vito/Viano findes der en Sony radio fra MB som kan betjenes med rattet. Mon ikke den vil funke på en 210'er!
P.S selvom det er Sony som laver dem, står der ikke sony på dem.
P.S selvom det er Sony som laver dem, står der ikke sony på dem.
Har en radio med cd fra min w203 til salg
...... som overhoved ikke passer på en 210'ersmuddi skrev:Har en radio med cd fra min w203 til salg