w210 abs/bas /antispin fejl

Alt vedrørende teknik
Besvar
gutman
Geografisk sted: skibby

w210 abs/bas /antispin fejl

Indlæg af gutman »

hej min 270 cdi faceliftet model årg. 2000 meldte igår fejl på følgene . det vil sige deaktiveret (3 fejlmeldinger samt pære lyser ) har idag skiftet bremselys kontakt som er nævnt her i forum før uden held ..samt sikringer er kigget efter .min fartpilot virker stadig nogen der har et bud på fejlsøgning ?
gutman

Re: w210 abs/bas /antispin fejl

Indlæg af gutman »

samt der er ikke skiftet dæk kører med org.amg opsætning
Daimler
Geografisk sted: Haderslev

Indlæg af Daimler »

gutman skrev:hej min 270 cdi faceliftet model årg. 2000 meldte igår fejl på følgene . det vil sige deaktiveret (3 fejlmeldinger samt pære lyser ) har idag skiftet bremselys kontakt som er nævnt her i forum før uden held ..samt sikringer er kigget efter .min fartpilot virker stadig nogen der har et bud på fejlsøgning ?

Hej gutman!

Er du sikker på du fik den nye stoplyskontakt monteret :wink: Men det kunne jo også være en omdrejningsføler ved et af hjulene, men detville være bedst med lige og få fejlkoden :wink: det er jo ikke sådan bare lige og stille en diagnose uden :idea:

Hilsen Daimler!
mika

Indlæg af mika »

hej jeg har også samme model mercedes og samme fejl det skifte mange deler fejlen forsætte:(
gutman

Indlæg af gutman »

så fik jeg en tester på ..... den skrev fejl ved sensor for udskridning på tværs mekaniker aner ikke hvor den sidder gemt en der kan fortælle det :?:
CDI

Indlæg af CDI »

Så må det være ESP systemet da den siger tværaccelerationssensor som sidder under bagsædet på venstre side.
gutman

Indlæg af gutman »

under mit sæde sidder 3 bokse kan du sige nærmere bestemt hvilken en af dem det skulle være
CDI

Indlæg af CDI »

gutman skrev:under mit sæde sidder 3 bokse kan du sige nærmere bestemt hvilken en af dem det skulle være
Der skal være en pil på den eller sådan lignende da den er retningsbestemt...
Den er cirka en cigaretpakke størrelse.
gutman

Indlæg af gutman »

ok takker for hjælpen det var en løs forbindelse i stikket
wipa3103

Indlæg af wipa3103 »

gutman skrev:så fik jeg en tester på ..... den skrev fejl ved sensor for udskridning på tværs mekaniker aner ikke hvor den sidder gemt en der kan fortælle det :?:
Hej , jeg mener at den sidder under bagsædet det gør den i hvert fald på min kombi . :)
Besvar