lukkning af vinduer med nøglen

Alt vedrørende teknik
Besvar
ken-montage

lukkning af vinduer med nøglen

Indlæg af ken-montage »

MB 211 kan bare ikke lukke vinduer når jeg låse har læst i manualen hvor det står man skal bare holde lås knappen ned et stykke tid og det samme hvis man hvil have vinduerne til at køre op om når den låses op,,,,,,er det nogen det ved hvad jeg gør galt
elite-tag
Geografisk sted: HORSENS
Kontakt:

Re: lukkning af vinduer med nøglen

Indlæg af elite-tag »

Du skal i en og samme bevægelse/tryk holde knappen nede når du låser eller åbner bilen.
SLKkompressor
Geografisk sted: Midtfyn

Indlæg af SLKkompressor »

Der står også i instruktionsbogen at man skal stå ved venstre føredør og pege på låsen med fjernbetjeningen.
Fikret
Geografisk sted: Herlev

Indlæg af Fikret »

SLKKompressor
Ja lige præcis.

Både Åbning og lukning virker kun, hvis man holder nøglen ind til venstre fordør.
FF
ken-montage

Indlæg af ken-montage »

Fikret skrev:SLKKompressor
Ja lige præcis.

Både Åbning og lukning virker kun, hvis man holder nøglen ind til venstre fordør.

jo det er rigtig det I skriver som det står i manulen men det må jo være min nøgle eller sådan noget der er i stykke men jeg hade nok håbet at det var fordi man kunne aktiver noget i computeren
tak for de hutige svar
hilsen fra den nye glade MB ejer
Jens Stæhr

Indlæg af Jens Stæhr »

gælder det også W210 fra 02? og er det ikke kun på de biler der har memorypakke ? nogle biler kan man også få til at dreje sidespejlene når man sætter gearet i bakgear, men der er jeg næsten sikker på det kun er med memorypakke.

Mvh. Jens
SLKkompressor

Jeg er ret sikker på at det er standart på alle W 211 og frem. Det er i hvert fald på min 211er Classic 2005 som er uden pakker.
Brugeravatar
BWJ
Geografisk sted: DK

Indlæg af BWJ »

Hvad menes der når der skrives, citat "nogle biler kan man også få til at dreje sidespejlene når man sætter gearet i bakgear" det er nok ikke som det står, for det ville være ret upraktisk ! :D , men hvad menes der ??
ZOOM ZOOM.
Jens Stæhr

Indlæg af Jens Stæhr »

Det jeg mener er om den funktion med sidespejlene også følger med den anden funktion med aut. oprulning af sideruder. Det med sidespejlene er en funktion der er nævnt i min service bog hvor der forklares at du kan få dine sidespejle til at gå til en selvvalgt position når du sætter bilen i bakgear, når jeg bakker ind i min indkørsel så stiller jeg det ene sidespejl lidt ned for at jeg kan se kantet af fliserne men det er der altså i nogle biler mulighed for at bilen selv gør og der er sku da lidt smart.

Mvh. Jens
SLKkompressor

Lukning og åbning af vinduer og soltag er en selvstændig funktion i forbindelse med centrallåssystemet. Automatisk justering af spejle, sæder og lignrnde hænger sammen med tilkøb af memory pakken. Hvis batterierne i fjernbetjeningen er langt nede kunne jeg tænke mig at et langt tryk på knappen får spændingen til at dale under det nødvendige for at aktivere vinduerne. Prøv nye batterier.
wipa3103

Indlæg af wipa3103 »

Det med sidespejle der indstiller sig aut. ved bakning er så vidt jeg har hørt standard på w210 faceliftet model stationcar , har nemlig denne funktion på min fra '01 og knappen hvor man vælger side for indstilling skal stå til højre side for at denne funktion er aktiv . Mvh Renè
Besvar