Hej
Jeg skal til at finde nogle brugte/Nye fælge og dæk til min E320 cdi SC 4-2008 men hvad skal man vælge .
Jeg vil jo gerne have de flotte fælge på men vil ikke ødelægge komforten i bilen .
Hvad vil i råde mig til 17",18",19" eller 20" og hvilken bredde må jeg sætte på .
Har set at der er flere som sætter 8,5" for og 9-9,5" bag må man det ...
Nye Fælge/Dæk
Re: Nye Fælge/Dæk
19" og 20" ser rigtig godt ud men tænker du på komforten så skal de ikke være større end 18" derefter går det ned af bakke i den retning.
18" det er noget som de fleste siger kan jeg forstå så det er nok det jeg skal holde mig , men hvad så med bredde på fælgene .
Må man sætte forskellig fælg bredde på bilen .
Må man sætte forskellig fælg bredde på bilen .
Om sommeren kører jeg med 19" Kleemann TS-7 fælge:
For 265/35x19 - 8,5"
Bag 275/30x19 - 10"
Jo den er da liiidt mere hård i affjedringen, men den ligge kanon godt på vejen, og ved motorvejs kørsel. Og bilen er tilmed sænket.
Lidt af komforten er forsvundet, men stadig virkelig dejlig og behagelig...
Mvh
Bayram
For 265/35x19 - 8,5"
Bag 275/30x19 - 10"
Jo den er da liiidt mere hård i affjedringen, men den ligge kanon godt på vejen, og ved motorvejs kørsel. Og bilen er tilmed sænket.
Mvh
Bayram
Hvilken model sidder de på ...Bayram T. skrev:Om sommeren kører jeg med 19" Kleemann TS-7 fælge:
For 265/35x19 - 8,5"
Bag 275/30x19 - 10"
Mvh
Bayram
Jeg er endnu ikke klar over hvad jeg kan sætte på bilen når man snakker bredde .
Ville jeg også kunne klemme .
For 265/35x19 - 8,5"
Bag 275/30x19 - 10"
På en W211 og kunne gå gennem syn med den .
Min er ligeledes en W211 fra 07, så svaret er ja 

Bayram T. skrev:Min er ligeledes en W211 fra 07, så svaret er ja
Super takke for svar