Hej alle!!
Jeg har problemer med en 190 2.6E motor 160.000km. Den starter fint når den er kold og går pænt og jævnt, og tager gassen godt indtil den bliver varm. 50-60¤ så begynder den at svinge i omdrejninger, dårlig respons på gassen, går til sidst ud og vil ikke starte igen. I perioder lyser den gule lampe for lav brændstof, fortæller denne lampe også om der er andet galt?? Når bilen bliver kold starter den igen som en MB skal!
Håber der er nogle som kan hjælpe os på vejen igen
Henrik.
190 2.6E
Re: 190 2.6E
kunne godt lyde som et problem med brændstoffilter og/eller benzinpumpen.
-
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 8. mar 2011, 11:33
Re: 190 2.6E
Tak!
Det lyder som om benzinpumpen kører ok, ved dog ikke om der er 1 ell 2 pumper på denne model, men som sagt snurer det omme bag fra! Skal den køre hele tiden, ell stoppe når den har lavet tryk?
Mvh
Henrik.
Det lyder som om benzinpumpen kører ok, ved dog ikke om der er 1 ell 2 pumper på denne model, men som sagt snurer det omme bag fra! Skal den køre hele tiden, ell stoppe når den har lavet tryk?
Mvh
Henrik.
-
- Indlæg: 2
- Tilmeldt: 14. okt 2011, 17:36
Re: 190 2.6E
hej henrik måske kan det her hjælpe men ude bag ved dit batteri sidder en lille kasse som regl rød med gennemsigtigt låg der sidder 1 til 2 10 amp sikringer prøv og tjek dem for hvis de er gået så laver den ged i det hele.
Re: 190 2.6E
Uden at kende bilen overhovedet. Så lyder det i mine ører som om at noget shoker eller kold program til sprøjten ikke slår fra.