Hej! håber der er nogen, der kan hjælpe mig!
Har en ML 320 w 163 1998, den kan nogle gange ikke starte, så må jeg vente 5-10 min og så starter den for det meste, det er lige meget om den er kold eller varm!
Har haft tester på, men den viser ingen fejl, benzinpumpen har jeg fået skiftet + relæ til benzinpumpen, den bruger også meget benzin, køre omkring 7 km på literen, enden man kører lange eller korte ture!
Mercedes ML w163 1998 svært ved at starte nogle gange!
Re: Mercedes ML w163 1998 svært ved at starte nogle gange!
Kan ikke starte!
Kører starteren rundt eller er der helt dødt?
Hej ! Nej starteren kører fint rundt, den starter bare ikke !CDI skrev:Kan ikke starte!
9 ud 10 gange er det krumtapføleren på 112 (V6) og 113 (V8) motoren selvom der ikke er fejlkoder i motorstyreenheden.
Tak! Det vil jeg prøve, og håber så at det er det! nu er det "KUN" 5-6. gang bilen skal på værkstedetCDI skrev:9 ud 10 gange er det krumtapføleren på 112 (V6) og 113 (V8) motoren selvom der ikke er fejlkoder i motorstyreenheden.

Så er krumtapføleren skiftet, og der har ikke været noget i vejen siden!Kristian skrev:Tak! Det vil jeg prøve, og håber så at det er det! nu er det "KUN" 5-6. gang bilen skal på værkstedetCDI skrev:9 ud 10 gange er det krumtapføleren på 112 (V6) og 113 (V8) motoren selvom der ikke er fejlkoder i motorstyreenheden.
En stor TAK, til den person, som kom med denne oplysning! TAK TAK TAK!