w212 E220 cdi hakker
Re: w212 E220 cdi hakker
forresten er der ikke noget med at ledningsnettet til dyserne også kan have problemer.
MB E350 CDI 4Matic stationcar, 2014
Jeg fik opdateret den hos Mercedes og mekanikeren sagde at tre af dyserne nok skulle skiftes. Men jeg har haft alle dyserne ude og fået den renset og testet.
Nå men så måtte jeg jo købe 4 nye originale dyser og montere dem. Nu kører den dejligt og jeg er spændt på at se om den kører længere på literen for den har ikke kørt meget mere end 10-12 på literen. Den så stadig i underlig ud i dyse kompensationen på min tester da jeg startede den op, men jeg har fået at vide at de skal køres med i et stykke tid før det retter sig.
Men jeg har hørt at nogle blænder egr af og får "justeret" softwaren dertil. Det burde vel hjælpe på tilsodningen.
Nå men så måtte jeg jo købe 4 nye originale dyser og montere dem. Nu kører den dejligt og jeg er spændt på at se om den kører længere på literen for den har ikke kørt meget mere end 10-12 på literen. Den så stadig i underlig ud i dyse kompensationen på min tester da jeg startede den op, men jeg har fået at vide at de skal køres med i et stykke tid før det retter sig.
Men jeg har hørt at nogle blænder egr af og får "justeret" softwaren dertil. Det burde vel hjælpe på tilsodningen.
Du har calibreret (styringen) dyserne ik ? (Tastet dem ind)DarkWing skrev: ↑15. feb 2021, 18:46 Jeg fik opdateret den hos Mercedes og mekanikeren sagde at tre af dyserne nok skulle skiftes. Men jeg har haft alle dyserne ude og fået den renset og testet.
Men jeg har hørt at nogle blænder egr af og får "justeret" softwaren dertil. Det burde vel hjælpe på tilsodningen.![]()
ZOOM ZOOM.
Jo jeg har indtastet den lange kode på dyserne på min tester så det skulle være godt nok.
Da jeg var færdig med at montere dyserne kl 2 om natten så kunne jeg ikke få obd stikket i. Den havde jo været hos Mercedes og blive opdateret tidligere den dag. (Måske har deres stik været lidt dårligt)
Så jeg måtte ha obd stikket ud og rette på de små pinde. Øv.
Så jeg kom sent hjem.